بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش , پتروشیمی آغاز به کار کرد

امسال با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، دانش‌بنیان‌ها و فناور‌ها جایگاه به‌خصوصی در این رویداد دارند.

امسال با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، دانش‌بنیان‌ها و فناور‌ها جایگاه به‌خصوصی در این رویداد دارند.

به گزارش رویداد نفت، امروز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی با حضور ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود، شعار امسال این نمایشگاه، صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه است و ۱۲ کشور جهان در نمایشگاه حضور دارند که از جمله آنها، روسیه، چین، فرانسه، ژاپن، هندوستان، اتریش، آرژانتین و بلاروس هستند.

در این رویداد دانش‌بنیان‌ها و فناور‌ها جایگاه به‌خصوصی دارند و در این دوره نمایشگاه، رابطه بخش خصوصی و دولتی مستقیم و بدون واسطه خواهد شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فرصتی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار‌ها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امروز ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

https://roydadnaft.ir/31158کپی شد!
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.