امام جمعه موقت بوشهر: استان بوشهر نیازی به مدیران پروازی ندارد

امام جمعه موقت بوشهر گفت: استان بوشهر در زمینه نیروی انسانی برای هر جایگاهی متخصصین لازم را دارد و نیازی به مدیران پروازی ندارد.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: استان بوشهر در زمینه نیروی انسانی برای هر جایگاهی متخصصین لازم را دارد و نیازی به مدیران پروازی ندارد.

به گزارش رویداد نفت، حجت الاسلام والمسلمین یوسف جمالی در خطبه های امروز نمازجمعه بوشهر باتشکر از رئیس جمهور و مسئولان استانی برای دستور و جدیت در این زمینه افزود: جوانان متخصص و متعهد استان بوشهر شایستگی لازم را برای خدمت در مناصب در همه پست های مدیریتی از جمله صنایع نفت و گاز را دارا هستند.

وی با تاکید براینکه فروپاشی همه جانبه رژیم اشغالگر قدس نزدیک است در خصوص جنایات رژیم جعلی صهیونیستی و سیلی محکم به این رژیم گفت: انتقام اصلی نابودی قریب الوقوع این غده سرطانی است.

خطیب جمعه بوشهر با محکوم کردن آمریکا ودیگر حامیان غربی و نیز حاکمان کشورهای حوزه خلیج فارس که مهرسکوت برای زده اند افزود: همه آنها را در جنایات این رژیم پلید شریک جرم هستند و باید صدای مردم خود در محکومیت این رژیم را بشنوند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تاکید بر درخواست مردم شهید پرور بوشهر به عنوان دیار مقاومت و استقامت و مادران شهید برای برخورد با بی حجابی افزود: طرح نور از فردا در سراسر استان توسط نیروی زحمت کش انتظامی آغاز می شود و از وزیرکشور به عنوان رئیس قرارگاه عفاف و حجاب و نیز مسئولان استانی از جمله دستگاه قضا و دادستانی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت قاطع و انقلابی به عمل آورند.

https://roydadnaft.ir/30798کپی شد!