معاون استاندار بوشهر: کمیته نظارت جذب ۵۰ درصدی نیروی بومی استان بوشهر تشکیل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کمیته نظارت جذب ۵۰ درصدی نیروی بومی استان تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کمیته نظارت جذب ۵۰ درصدی نیروی بومی استان تشکیل شده است.

به گزارش رویداد نفت، اکبر پورات صبح شنبه در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر در شهرستان عسلویه اظهار داشت: کارگران افسران جبهه اقتصادی به شمار می‌روند، که با پیگیری‌های مستمر و نشست‌های برنامه‌ای با مدیران شرکت‌ها و پیمانکاران جنوب استان به دنبال بهبود وضعیت پرداختی به آنها نسبت به گذشته هستیم.

رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر تصریح کرد: در راستای بررسی خدمات رفاهی کارگران نیز بازدیدهایی از چهار کمپ کارگری در شهرستان عسلویه داشتیم که در راستای رفع مشکلات موجود استراحت‌گاه‌های کارگری و پیگیری رفاهیات آنان دستوراتی صادر شد که باید در کمیسیون کارگری آینده گزارشات و اقدامات انجام شده به دبیرخانه کمیسیون کارگری استان ارسال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اعلام اینکه کمیته نظارت جذب ۵۰ درصدی نیروی بومی استان تشکیل شده است، عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جنوب استان فاصله وجود دارد که باید به آن عمل کنند و سرعت بیشتری جهت استخدام افراد بومی داده شود.

توجه به معیشت کارگران

پورات با تاکید بر اینکه توجه به معیشت کارگران باید مورد توجه مسؤولان به ویژه کارفرمایان مستقر در جنوب استان بوشهر قرار بگیرد تا افزایش رضایت‌مندی این قشر در پی داشته باشد، افزود: نیروهای بومی که دوره‌های فنی و حرفه‌ای گذرانده‌اند و دارای گواهینامه پایانی باشند در بخش‌های تخصصی و کارگری فازهای پارس جنوبی در اولویت جذب و استخدام قرار دارند.

وی اذعان کرد: همچنین به صورت مستمر توانمندسازی و آماده سازی متقاضیان استخدام در پارس جنوبی در دستور کار فنی و حرفه‌ای استان بوشهر قرار گیرد.

https://roydadnaft.ir/29585کپی شد!