اسامی جان‌باختگان حادثه ناگوار ایستگاه پمپاژ نفت کوهدشت اعلام شد

سید عزت‌الله میرحسینی با اعلام اسامی جان‌باختگان حادثه ناگوار ایستگاه پمپاژ نفت کوهدشت گفت: «حسن لطفی»، «علی احمدجو»، «امین طالبیان»، «علی‌اکبر جباری» و «محمد احمد جو» از جان‌باختگان این حادثه بوده‌اند.

سخنگوی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، اسامی جان‌باختگان حادثه ناگوار ایستگاه پمپاژ نفت کوهدشت را اعلام کرد.

به گزارش رویداد نفت، سخنگو و رئیس روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به وقوع حادثه در منطقه لرستان، اظهار داشت: در پی وقوع حادثه در مرکز انتقال نفت «برداسپی» منطقه لرستان، متأسفانه پنج‌تن از کارکنان شرکت «ارگ سازان ناوه» جان باختند.

سید عزت‌الله میرحسینی ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان و تسلیت به همکاران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، تصریح کرد: «حسن لطفی»، «علی احمدجو»، «امین طالبیان»، «علی‌اکبر جباری» و «محمد احمد جو» از جان‌باختگان این حادثه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مسئولان ذی‌ربط در محل حادثه مستقر هستند، عنوان کرد: هم اکنون همکاران ما در واحدهای فنی، HSE ، حراست از مناطق غرب، خوزستان، مرکزی و لرستان در حال همکاری و تلاش برای باز کردن دریچه‌های مخازن هستند.

سخنگوی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

بنابراین گزارش، ۵ کارگر حوالی غروب هجدهم آذرماه برای لایروبی منبع ایستگاه پمپاژ نفت «برد اسپی» کوهدشت اقدام کردند که متأسفانه در این مکان به علت استنشاق مواد سمی گرفتار شدند.

https://roydadnaft.ir/29005کپی شد!