برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در مجتمع گاز پارس جنوبی

به شکرانه ِ یک ماه عبادت و بندگی و عید رستگاری بندگان خدا, نماز وحدت بخش عید سعید فطر در سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، نماز وحدت بخش عید سعید فطر با حضور کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در محوطه‌‌ی پالایشگاه دوم و نمازخانه تمامی پالایشگاه ها همزمان با سراسر کشور برگزار گردید.

حجت السلام احمدزاده در خطبه های نماز عید سعید فطر که در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد گفت: حفظ تقوا پس از ماه مبارک رمضان به منزله ادامه روزه داری از سوی مسلمانان می‌باشد.

وی در این خصوص ادامه داد: بر اساس روایات، ماه مبارک رمضان مقدمه‌ای برای عید لقأالله و عید اضحی است و مسلمانان در فاصله رمضان تا عید قربان خود را از لحاظ بندگی و عبودیت آماده می‌کنند.

حجت السلام احمد زاده یادآور شد: در روز عید فطر پرونده انسان‌هایی که در ماه پرفیض رمضان با روزه داری، اقامه نماز، تلاوت و قرائت قرآن مجید، مناجات و دعا به درگاه پروردگار استغاثه کرده‌اند تازه می‌شود.

وی ادامه داد: مساله مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان بزرگترین درس الهی است و ما باید در چنین مراسمات مذهبی حضوری گسترده داشته باشیم تا دشمنان مایوس و با شکست روبرو شوند.

احمدزاده در جمع نمازگزاران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: شناخت ولایت و امام، یکی از مهمترین جنبه‌های کمال انسانی در ماه مبارک رمضان امام است.

https://roydadnaft.ir/23300کپی شد!