انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک علمی و فنی و مهندسی دانشگاه علم و صنعت ایران با سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس

دانشگاه علم و صنعت ایران و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، چهارشنبه ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ تفاهم‌نامه همکاری‌ مشترک فنی و مهندسی، علمی امضا کردند.

به گزارش دانشگاه علم و صنعت ایران، این تفاهم‌نامه در دومین روز از همایش بین‌المللی هوش مصنوعی، علم داده و تحول دیجیتال در صنعت نفت و گاز و با حضور دکتر یونسیان (معاون پژوهشی و تعاملات صنعت دانشگاه) و دکتر احمدزاده (معاون سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس)، در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) دانشگاه علم و صنعت ایران منعقد شد.  

مطابق این تفاهم‌نامه، مقرر شد طرفین ضمن همکاری‌های مشترک در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، تا دو ماه آینده نسبت به تاسیس انستیتو هوش مصنوعی و تحول دیجیتال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در دانشگاه علم و صنعت ایران اقدام نمایند تا از ظرفیت‌های علمی و فناوری استادان و دانشجویان دانشگاه در این حوزه، استفاده به عمل آید.

گفتنی است در همایش دو روزه بین‌المللی هوش مصنوعی، علم داده و تحول دیجیتال در صنعت نفت و گاز، فعالان صنعت نفت و گاز، دانشگاهیان و شرکت‌های دانش‌بنیان به تبادل نظر در حوزه هوش مصنوعی و علم داده و تحول دیجیتال پرداختند و ضمن اشتراک تجارب، از نیازهای این صنعت آگاهی یافتند.  

https://roydadnaft.ir/21453کپی شد!