تندیس زرّین رضایتمندی مشتری به بزرگترین آروماتیک ایران رسید
مجتمع پتروشیمی نوری بزرگترین آروماتیک ایران، با کسب تندیس زرّین دوازدهمین نشست رضایتمندی مشتری، بر پیشرو بودن خود در عرصههای مختلف صحه گذاشت.
به گزارش شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دوازدهمین نشست سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد «مشتری مداری» در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما و با حضور صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور برگزار شد.
در این نشست که به همت اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، شرکت پتروشیمی نوری توانست بر اساس ارزیابیهای انجام شده در چهارچوب محورهای همایش، تندیس زرّین رضایتمندی مشتری را در سطح ملی دریافت کند.
آشنایی با تکنیکهای جهانی همکاری با مشتریان و ذینفعان بنگاههای اقتصادی، تولیدی و خدماتی، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، راهکارهای افزایش سهم بازار، آشنایی با نظام CRM و… از مهمترین شاخصهای ارزیابی مشتریمداری است.
انتخاب شرکتهای برگزیده این نشست ملی، هر ساله براساس ارزیابیهای دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخصهای ۱۷گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرفکننده، انطباق ضوابط تعیینشده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرفکنندگان (CRM) انجام میشود.
زهدان، مدیر زنجیره تأمین، بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی نوری در حاشیه این نشست گفت: شرکت پتروشیمی نوری بهعنوان یکی از نخستین دارندههای دو استاندارد مهم سیستم مدیریت پایش و اندازهگیری رضایت مشتریان ISO 10004:2018 و سیستم مدیریت شکایات مشتریان ۲۰۱۸:ISO 10002 در سطح شرکتهای هم رده خود، همواره توجه ویژهای به این مقوله مهم داشته است.