رئیس پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه

محمد اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز با سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- همزمان با برگزاری ششمین نمایشگاه ساخت داخل صنایع نفت،گاز و پتروشیمی عسلویه، محمد اسماعیل کفایتی رییس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دیدار کرد.‌

سخاوت اسدی در این دیدار از آمادگی کامل سازمان منطقه ویژه پارس برای برای فراهم آمدن شرایط حضور دائمی پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز  در عسلویه خبر داد  و گفت؛در این زمینه هر گونه مساعدت لازم صورت خواهد گرفت.

محمد اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز نیز ضمن معرفی توانمندی ها و ظرفیت های قانونی پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز ، از برنامه سازمان متبوع خود برای راه اندازی پردیس فناوری و نوآوری نفت و گاز در عسلویه خبر داد .

بازدید از ششمین نمایشگاه  ساخت داخل صنایع نفت،گاز و پتروشیمی عسلویه از دیگر برنامه‌های رئیس پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز در بازدید از منطقه ویژه پارس بود.

در این بازدید دکتر کفایتی ضمن ملاقات و مذاکره با مدیران شرکتهای حاضر در نمایشگاه و اطلاع از وضعیت تولید و همچنین اطلاع از مسائل و مشکلات جاری این شرکتهای غالبآ دانش بنیان، ضمن ارائه برخی راهکارها از آمادگی کامل پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز برای رفع مشکلات پیش روی شرکت های دانش بنیان و فناور خبر داد .

https://roydadnaft.ir/19299کپی شد!