شرکت های مستقر در پارس جنوبی باید حامی و پشتیبان مردم باشند

شهاب شاهینی، نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه در نشست مشترک با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: شرکت های مستقر در پارس جنوبی باید حامی و پشتیبان مردم مناطق پیرامونی باشند و بتوانند در تمام حوزه ها تحولی بنیادین به وجود آورند.

شهاب شاهینی نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه در این نشست مشترک بیان کرد: بدون تردید باور داریم، همدلی و هم افزایی شرکت های مستقر در منطقه پارس جنوبی مسیر خدمت به مردم را هموارتر می کند و مدیران شرکت های منطقه برای حرکت در این مسیر مهم باید استوار و محکم قدم بردارند.

شاهینی در ادامه بیان کرد: مردم منطقه ی عسلویه به عنوان میزبان بزرگترین پایتخت انرژی کشور، این مهم را افتخاری بزرگ برای خود می دانند و نگاه ما به صنعت یک نگاه سازنده است و انتظار داریم دغدغه و نگرانی مردم در خصوص الایندگی ها و مشکلاتی که در منطقه می باشد کاسته شود.

وی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در سالهای اخیر با یک نگاه مثبت به منطقه توانسته کارنامه ی درخشانی داشته باشد و امیدواریم با مدیریت جدید و پرتلاش و با انجام اقدامات شایسته این مسیر تداوم و پررنگتر شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه تصریح کرد: باید با تقویت و ارتباط سازنده و مشترک بین صنعت و مردم  شاهد پیشرفت های بزرگی در منطقه باشیم و یکی از ویژگی های شاخص بین مردم و صنعت گسترش وحدت و افزایش روحیه ی همبستگی ست که باید روز به روز تفویت شود.

شاهینی بیان کرد: مردم قدرشناس و با اصالت شهرستان عسلویه همواره در تمام صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور فعال داشته اند و اکنون نگاه مردم به صنعت این است که حامی و پشتیبان انان باشید و در حوزه اشتغال و توسعه ی کارهای زیربنایی گام های مهمی بردارید.

https://roydadnaft.ir/14979کپی شد!