در پیام تشکل‌های ایثارگر و شاهد تأکید شد؛ وزارت نفت در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران پیشرو است

تشکل‌های ایثارگر و شاهد طی پیامی از اقدام جواد اوجی، وزیر نفت به‌عنوان یکی از دستگاه‌های پیشرو در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است: بی‌تردید اقدام جنابعالی در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در میان تعلل و عدم تمکین مدیران گذشته به قانون، برگ زرینی در افتخارات مدیریت در وزارت نفت خواهد بود که حقیقتاً شایسته تقدیر و تشکر است و با همت مدیران وزارت نفت اجرای این قانون در تمامی شرکت‌های تابعه نیز نهایی و تکمیل می‌شود.

از هیئت دولت و رئیس‌جمهوری انتظار می‌رود این اقدام شایسته وزیر محترم نفت به‌عنوان یکی از دستگاه‌های پیشرو در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را اجر نهاده و زمینه‌های اجرای کامل آن در تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها را فراهم کند.

ایثارگران ولی نعمتان و چشم و چراغ ملت هستند و به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، خدمت به این عزیزان خدمت به نبی مکرم اسلام (ص) است. هم اکنون که در دولت سیزدهم خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان، جانبازان ابعاد جدیدی یافته و بارقه‌های امید آشکار شده است، دشمنان و معاندین خبیث داخلی و خارجی زمزمه‌های شوم خود را آغاز کرده‌اند که به یقین  این تلاش‌های مذبوحانه بی‌نتیجه خواهد بود. 

حضور سالانه ده‌ها نفر از ایثارگران و خانواده معزز ممتاز در میان رتبه‌های برتر آزمون‌های سراسری بدون استفاده از سهمیه و حضور ارزنده صدها نخبه و متخصص ورزیده از جامعه ایثارگری در بدنه دولت از جمله در وزارت نفت گواه بر شایستگی‌های جامعه ایثارگری بوده و انکار شدنی نیست و ضرورت دارد برنامه‌های راهبردی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دولت برای خدمت به این عزیزان استمرار یابد.

جناب آقای اوجی! هماگونه که می‌دانید کشورمان آبستن حوادث و آشوب‌های تکفیری‌های افراطی است و جان‌فشانی و ایثارگری رزمندگان اسلام همواره ادامه دارد و این در حالی است که نگاه بی‌انصافان به جان برکفان، سزاوار نبوده و نیست.

خاطر نشان می‌شود برخی افراد که  در حال حاضر از سفره ملت شریفمان ارتزاق می‌کنند و اعتقادی به منافع ملی و کیان کشور ندارند اما سوءاستفاده آنها ملموس نبوده و متأسفانه این سهمیه ناقص ایثارگران درچشمشان بزرگ آمده و با بزرگنمایی آن را مخدوش می‌کنند، این رانت‌خواران و بی‌هنران بعضا در اکثر مواقع حقوق حقه جامعه ایثارگری را غصب  و جامعه اصلی را از این فرصت محروم کردند در هرحال به‌منظور حقیت‌یابی و راستی‌آزمایی و در نهایت زدن مشت محکم بردهان یاوه‌گویان مغرض، دبیرخانه تشکل‌های شاهد و ایثارگر آمادگی دارد مناظره‌هایی علمی در تمام سطوح علمی با عالی‌ترین افراد مدعی، در رسانه ملی برگزار کند تا ملت بزرگ ایران شاهدسرافکندگی و شرمندگی مغرضان از خدا بی‌خبر تفرق افکن بشوند و ان‌شاء‌الله حقوق حقه این عزیزان مخلص بی توقع و خدوم حاصل شود.

https://roydadnaft.ir/14666کپی شد!