بازدید فرماندار عسلویه از پتروشیمی مخازن سبز عسلویه

سید علی هاشمی فرماندار عسلویه باتفاق هیات همراه از شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه بازدید کرد.

فرماندار عسلویه در حاشیه این بازدید از خدمات صورت گرفته توسط شرکت پتروشیمی مخازن سبز و توجه ویژه به محیط پیرامونی تشکر کرد و افزود: انتظارات و توقعات مردم از شرکت های مستقر در منطقه بویژه در حوزه اشتغال انتظار به حقی است.

هاشمی گفت: از اینکه شرکتی همچون پتروشمی مخازن سبز توانسته است در راستای اجرای مصوبه بکارگیری ۵۰ درصد نیروی بومی مصوبه هیات وزیران پیشتاز باشد مایه خوشحالی است وموجب سپاس است که ان شاءالله شرکت ها و پالایشگاه های مستقر در منطقه در تبعیت از شرکت پتروشیمی مخازن سبز نسبت به جذب و بکارگیری نیروهای بومی اهتمام لازم به عمل آورند .

مهندس یزدانی در حاشیه این بازدید از تشریف فرمایی فرماندار و هیات همراه تشکر کرد و افزود: مایه افتخار است که مخازن سبز توانسته است در راستای جذب ۷۰ درصدی نیروی بومی پیشتاز باشد و از این بابت خوشحالیم که در کنار مردم خونگرم بوشهر هستیم.

وی به ساخت فاز دوم مخازن و اضافه شدن مخازن ذخیره سازی در حال ساخت این شرکت در راستای توسعه زیرساخت های صنعت پتروشیمی منطقه اشاره کرد و گفت: همه عوامل دست اندرکار و مسئولین باید تلاش حداکثری داشته باشند تا با آموزش و جذب نیروی های بومی زمینه اشتغال آنها در منطقه فراهم گردد./عسلویه نیوز

https://roydadnaft.ir/14567کپی شد!