شتاب گرفتن اجحاف پی در پی وزیر نفت و معاونانش در حق استان بوشهر

با وجود تاکید چندباره رئیس محترم جمهور از جمله در سفر به استان بوشهر مبنی بر استفاده از مدیران بومی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در استان بوشهر، اما همچنان وزیران و معاونین مربوطه از این دستور استنکاف کرده و اقدام به بکارگیری مدیران غیربومی و بعضاً پرحاشیه و ناکارآمد می‌کنند. این در حالیست که نیروهای توانمند و متخصص بسیاری در استان بوشهر وجود دارد اما به علت نداشتن لابی قدرتمند قادر به رشد در این صنایع نیستند.

جناب آقای اوجی!
لگدمال کردن دستور رییس‌ محترم جمهور برای استفاده از مدیران و نیروهای توانمند استان بوشهر در پارس‌جنوبی و جزیره خارک چه معنایی دارد؟!

متاسفانه وزارت نفت برای دستور رئیس محترم جمهور ، مسئولان استان بوشهر و‌ منابع انسانی توانمند میزبانان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی تره هم خورد نمی‌کنند

در سایه بی‌توجهی و دهن‌کجی مسئولان وزارت نفت ، به دستور رئیس‌جمهور، برای استفاده از نیروهای بومی و انفعال برخی مسئولان استان بوشهر در این زمینه روزانه شاهد دهن کجی به نیروهای توانمند استان و انتصاب افراد غیر بومی و بعضا پرحاشیه ، فاقد تجربه مرتبط و ناکارآمد هستیم .

نمی‌دانیم آقای اوجی استان فارسی دلیل دشمنی اش با استان بوشهری‌ها چیست و به نظر می‌رسد اکنون برای نیروهای بوشهری شمشیر را از رو بسته است و انفعال مسئولان استان را بهترین فرصت برای تحمیل گزینه‌های ضعیف به شرکت‌های زیر مجموعه می‌داند .

آقای اوجی
لازم است که در احترام به مطالبه جدی و به حق مردم استان بوشهر و حقوق میزبانان نجیب صنعت در اسرع وقت نسبت به اصلاح این روند اشتباه و بکارگیری نیروهای توانمند و شایسته بومی در مدیریت‌های صنایع مستقر در استان بوشهر بویژه در حوزه پارس جنوبی و جزیره خارک اقدام گردد.

https://roydadnaft.ir/14564کپی شد!