مهمترین وظیفه بسیج در جبهه اقتصادی صیانت از تولید است

سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در نشست سازماندهی بسیج در شرایط اضطراری که در پالایشگاه فاز ۱ پارس جنوبی برگزار شد گفت، مهمترین وظیفه بسیج در قطب اقتصادی کشور حفظ جریان تولید است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در نشست سازماندهی بسیج در شرایط اضطراری که ظهر امروز دوشنبه ۲۹ فروردین با حضور سردار فلاح رییس بسیج وزارت نفت، سردار مطیعی، معاون فرمانده پدافند غیر عامل کشور و جمعی  از مدیران و کارکنان پایگاه‌های مقاومت بسیج نفت برگزار شد از ضرورت حفظ جریان تولید و خدمات به عنوان مهمترین وظیفه بسیج در منطقه ویژه پارس نام برد.

سخاوت اسدی در ادامه افزود، در سال‌های نخستین تشکیل هسته بسیج در وزارت نفت در دهه ۷۰ به دنبال آن بودیم که بحث دفاع تخصصی را سر لوحه کار بسیج در وزارت نفت با توجه به ماهیت کار این وزارت خانه قرار دهیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود، انقلاب اسلامی ایران با توجه به آرمان‌ها و اهداف خود دشمنان زیادی در سراسر جهان دارد که باید با اتخاذ تدابیر در زمینه پدافند غیر عامل این توطئه‌ها را خنثی ساخت.

سخاوت اسدی ادامه داد، استراتژی‌های دشمن مبتنی بر اختلال در جریان تولید ودر کنار آن ایجاد نارضایتی در کشور با استفاده از فناوری‌های روز است که بایدبرای مقابله آن با اجرای طرح‌های عملیاتی دفاعی در هر پالایشگاه و مجتمعاقتصادی، پدافند غیرعامل منطقه پارس جنوبی را تقویت کنیم.

بسیج 8
بسیج 7
بسیج 6
بسیج 5
بسیج 4
بسیج 3
بسیج 1
https://roydadnaft.ir/14516کپی شد!