پروژه‌های نفت و گاز شرکت نفت مناطق مرکزی بررسی شد

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نشستی با مجموعه مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت، طرح‌ها و پروژه‌های زیر نظر این مدیریت را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این نشست گزارش مبسوطی از وضع پیشرفت پروژه‌های احداث ایستگاه‌های تقویت فشار گاز میدان‌هاین هما، وراوی و دهلران، پروژه‌های استمرار تولید نفت و گاز، طرح توسعه ۱۰ میدان گازی و مطالعات مهندسی پایه این میدان‌ها که از سوی امور مهندسی طرح‌های عمده مدیریت مهندسی و ساختمان راهبری و انجام می‌شوند، ارائه شد.

همچنین از مراحل انجام و تکمیل مهندسی و طراحی پایه پالایشگاه فراشبند و اجرای طرح توسعه این پالایشگاه برای افزایش ظرفیت ۲۵ میلیون مترمکعب در روز گاز میدان‌های آغار و دی و برنامه زمان‌بندی برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار EPC  آن توضیحاتی ارائه شد.

مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ضمن استقبال از انجام مطالعات تکمیلی مهندسی و طراحی پایه پالایشگاه فراشبند از سوی امور مهندسی طرح‌ها با همکاری کارشناسان مدیریت امور فنی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، سرعت بخشیدن به فعالیت‌های مهندسی و اجرایی طرح توسعه این پالایشگاه، همچنین سایر طرح‌های در دست اجرا را مورد تأکید قرار داد و خواستار اجرای دقیق آن مطابق برنامه زمان‌بندی شد.

بر اساس این گزارش، در نشست مدیریت مهندسی و ساختمان گزارش مشروحی از آخرین وضع طرح توسعه میدان نفتی خشت و به تولید رسیدن آن  با ظرفیت اولیه ۹ هزار بشکه در روز و برنامه‌های آتی برای تولید حداکثری از این میدان تا سقف ۲۰ هزار بشکه در روز ارائه شد.


منبع: روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران‌

https://roydadnaft.ir/14480کپی شد!