پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به عسلویه

سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پیامی ۸ فروردین سالروز سفر مقام معظم رهبری به عسلویه را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

منت پروردگار عزوجل ،که در عصر غیبت کبرای حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از نعمت عظمای نیابت امام معصوم (ع) و ولایت فقیه که به حق خورشید پرفروغ اسلام ناب محمدی (ص) هستند ،بهره‌مندمان ساخت.

اکنون پس از گذشت یک دهه از سفر پر خیر و برکت ولی امر مسلمین جهان به مهد تمدن صنعتی و پایتخت انرژی ایران اسلامی، رایحه دل انگیز سلاله پیامبر(ص) همچنان زینت‌بخش فضای این دیار است و مشام جانمان را می نوازد.

مفتخرم که اعلام نمایم امروز به فضل الهی و به پشتوانه سخنان گهربار و نصایح حکیمانه معظم له، به نقطه‌ای رسیده‌ایم که کارگران، مهندسان،کارکنان و مدیران شرکت‌های مستقر در محدوده پارس جنوبی با جهادفی‌سبیل‌الله و همراهی صدها شرکت دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی در جنگ تمام عیار اقتصادی ‏، موفق شده اند تجهیزات پیچیده این صنعت را داخلی سازی کنند و علی‌رغم همه تحریم‌های ظالمانه ،صادرات محصولات از مقصد پایانه‌های پارس جنوبی، ارزآوری قابل توجهی را برای ایران اسلامی رقم بزنند و در برخی موارد نیز کشور را از واردات محصولات خارجی بی نیاز کرده است.

هشتم فروردین، سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به پایتخت انرژی کشور برای همیشه در تاریخ صنعت بالنده نفت ماندگار است اینجانب به نیابت از مردم شریف و نجیب عسلویه و کنگان که میزبانان شریف و صبور صنعت نفت و گاز هستند و کارکنان غیور پارس جنوبی که در آن عطیه الهی، آرزوی دیرین خود را محقق یافتند و به فیض حضور در محضر  معظم‌له نایل آمدند این روز باشکوه و تاریخی را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 
در پایان به نمایندگی از کارکنان صنعت نفت در پارس جنوبی اطمینان خاطر می‌دهم که راهمان را همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌اند ،با استعانت از خداوند متعال با اتکا بر توانمندی‌های نیروی انسانی، پرقدرت و باشکوه ادامه خواهیم داد.

سخاوت اسدی 

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

https://roydadnaft.ir/14292کپی شد!