۲۹ نفر از سرنشینان کشتی اماراتی نجات یافتند/جستجو برای نجات آخرین نفر ادامه دارد

مدیر ایمنی ، بهداشت ،محیط زیست ، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان مطنقه ویژه پارس از نجات ۲۹ نفر از سرنشینان کشتی اماراتی در خلیج فارس خبر داد و گفت: جست و جو برای نجات آخرین نفر ادامه دارد.

ابراهیم غریبی با بیان اینکه تلاش ها برای نجات آخرین نفر کشتی اماراتی ادامه دارد افزود: با تلاش های صورت گرفته توسط دو فروند ناجی اداره کل بندر و دریانوردی استان بوشهر تاکنون ۲۹ نفر از سرنشینان کشتی اماراتی نجات یافته است و وضعیت عمومی همه سرنشینان مساعد است.

وی تاکید کرد: وقوع حادثه برای کشتی اماراتی بر اثر ناپایداری جوی و تلاطم‌های دریا ببود که خوشبختانه هیچ آسیبی به سکوهای گازی پارس جنوبی وارد نشده است و وضعیت همه سکوها پایدار است.

گفتنی است صبح امروز( پنجشنبه ۲۶اسفندماه ) یک فروند کشتی که از امارات به سمت عراق در حال حرکت بود  در ساعت ٣:۴٠ به وقت محلی دچار حادثه شد که  با اعلام پیام اضطراری به واحدهای نزدیک ،بلافاصله در ساعت٣:۵۵ دو فروند ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی از بندر دیر  و عسلویه و تعدادی یدک کش به موقعیت مورد نظر اعزام و عملیات امداد و نجات آ‎غاز شد که هم اکنون ۲۹ نفر از سرنشنیان آن نجات یافتند که جست و جو برای یافتن آخرین نفر ادامه دارد.

https://roydadnaft.ir/14175کپی شد!