مردان پارس جنوبی یک عملیات غیرممکن را ممکن ساختند و رکورد شکنی کردند

مهندس محسن شکیبایی معاون فنی و زیر بنایی پارس جنوبی عنوان نمود ؛ امروز ما می توانیم با افتخار اعلام کنیم هیچ کار غیر ممکنی در پارس جنوبی بر روی زمین نخواهد ماند .

شکیبایی ؛ که فرماندهی عملیات بارگیری بزرگترین محموله پارس جنوبی برعهده داشت با اقدامی نوآورانه و در یک تصمیم هوشمندانه توانست به کمک متخصصان و مهندسان جوان داخلی بزرگترین محموله پالایشگاهی در بندر پارس جنوبی تخلیه و بارگیری نماید. که این عملیات در نوع خود یک رکورد محسوب می شود .

با دستور مهندس اسدی مدیرعامل پارس جنوبی تیمی تخصصی به فرماندهی مهندس محسن شکیبایی معاون فنی و زیر بنایی پارس جنوبی تشکیل شد و با اقدامی جهادی و بسیار تخصصی با رعایت تمامی نکات ایمنی و دریایی و همچنین و با حساسیت تمام که هیچگونه آسیبی به زیر ساخت های بندر پارس که از نقاط حساس و مهم منطقه می باشد وارد نشود. حدود ساعت ١۴ امروز جمعه ١۴٠٠/١١/٢٩ عملیات بارگیری با توجه به شرایط جوی و دریای نسبتا نا پایدار آغاز شد و در یک زمان ۳ ساعته طلایی این عملیات با موفیقت به اتمام رسید .

مهندس شکیبایی یادآور شد ؛ این دو محموله با وزنی بیش از ۲۰۰۰ تن در اسکله شماره ۵ بندر پارس جنوبی با یک حساسیت خاص و با انجام محاسابات دقیق مهندسی بارگیری صورت گرفت .

در پایان عملیات ، مهندس شکیبایی عنوان نمودند دیگر هیچ غیر ممکنی در پارس جنوبی نخواهد بود و با اتکا به متخصصان و جوانان کشور تمامی تحریم ها بی اثر خواهیم کرد.

https://roydadnaft.ir/13897کپی شد!