پیام وزیر نفت به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

جواد اوجی وزیر نفت در پیامی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت. 

متن کامل پیام وزیر نفت به این شرح است:

بیست‌و‌دوم بهمن ماه، یکی از مهم‌ترین نقاط عطف تاریخ سرزمین ایران است. روزی که نهضت پرشور مردم، با پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشست و طرحی نو درانداخت تا عزت آزادی و افتخار استقلال را در سایه جمهوری اسلامی، از آرمان به واقعیت بدل کند.

کارکنان پرتلاش و خستگی‌ناپذیر صنعت نفت، از آغازین روزهای حرکت ملت ایران، همراه و همپای همه مردم سهم بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند و همان‌گونه که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی فرمودند: «… آن‌ها بودند که به‌واسطه اعتصاب خود و قطع نفت، نهضت را به پیروزی رساندند…». 

در چهل‌وسه سال گذشته، چه در عرصه‌های جهاد و حماسه جنگ تحمیلی، چه در سال‌های دشوار بازسازی و چه در این روزها که توسعه، نوسازی و خودکفایی محور سیاست‌های صنعت نفت است، همت بلند شما همکاران شریف، در کنار خودباوری، توانمندی و تجربه گرانقدرتان، رکن اصلی همه موفقیت‌های عظیم و دستاوردهای بزرگی بود که امروز مایه افتخار ملت ایران است. 

در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، ضمن تبریک فرارسیدن ایام ا… بیست و دوم بهمن به تک‌تک زنان و مردان سربلند و افتخارآفرین صنعت نفت، پیمان می‌بندیم که در راه حفظ آرمان‌های امام و شهدای انقلاب، عظمت ایران اسلامی، رفاه و آسایش مردم، لحظه‌ای از پا ننشینیم و در زیر لوای هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب، همه توش و توان خود را در راه رقم زدن روزهایی روشن‌تر و پرافتخارتر بکار بگیریم.

https://roydadnaft.ir/13856کپی شد!