مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس: برای تولید کنندگان کالا و عرضه کنندگان خدمات فرصت مناسبی در پارس جنوبی فراهم است

سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، ظهر امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه، از سرمایه‌گذاران دعوت کرد مراکز تولیدی خود را در منطقه پارس جنوبی راه‌اندازی کنند.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه گفت: این نمایشگاه سومین  رویداد نمایشگاهی است که در چند وقت اخیر  به همت پارک علم و فناوری استان بوشهر در پایتخت اقتصادی ایران اسلامی برپا می‌شود و در آن بیش از ۲۰۰ شرکت از فعالین اقتصادی بخش خصوصی حضور دارند.

سخاوت اسدی افزود، این نمایشگاه فرصتی برای عرضه توانمندی‌ها و ارائه آخرین فناوری‌ها در زمینه صنعت نفت و گاز است. وی ادامه داد، جوانان و مدیران جبهه اقتصادی کشور تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کرده‌اند و ما حصل تلاش‌ها و اختراعات این قشر امروز در قالب فناوری و تجهیزات مورد نیاز صنعت در این نمایشگاه عرضه شده و این تولیدات نقطه قوت کشور ما در مقابله با تحریم‌ها است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژٰه پارس در پایان گفت، به همه سرمایه‌گذاران در زمینه صنایع نفت و گاز عرض میکنم که برای تولیدکنندگان تمهیدات و تسهیلات ویژه‌ای در سازمان منطقه ویژه پارس داریم. سرمایه‌گذاران می‌توانند مراکز تولیدی خود را به منطقه پارس جنوبی منتقل کنند و برای تولید کنندگان و عرضه کنندگان خدمات، فرصت مناسبی در پارس جنوبی فراهم است.

https://roydadnaft.ir/13738کپی شد!