مهندس سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس: بارش های شدید در عسلویه تحت کنترل بود و از هرگونه آسیب احتمالی جلوگیری کردیم .

سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعلام کرد:با هشدار هایی که از طرف سازمان هوا شناسی صادر شده بود و پیش بینی های صورت گرفته از سوی ستاد بحران پارس جنوبی و تدابیری که توسط مدیران سازمان در ستاد بحران برنامه ریزی کرده بودند سیلاب اخیر به خوبی کنترل شد .

وی عنوان نمود: از ابتدای بارش های سنگین این دو روز تمامی مدیریت های سازمان به خصوص معاونت فنی و زیربنایی ، مدیریت خدمات شهری ، مدیریت HSE ، مدیریت امور کنگان و …سازمان منطقه ویژه با حضور میدانی در تمامی نقاط حساس و حادثه خیز و با استقرار نیروی انسانی و تجهیزات لازم به همراه ماشین آلات سنگین عملیات مهار سیلاب و هدایت و راهبری آن در اختیار گرفتند و با تدابیری از سوی این مدیران صورت گرفت از هرگونه حادثه احتمالی در این بارندگی جلوگیری شد .

ایشان تصریح نمود: الحمدالله تمامی تاسیسات صنعتی (نفت ، گاز و پتروشیمی ) مستقر در منطقه پارس جنوبی علی رغم بارش شدید باران در منطقه و جاری شدن سیلاب در بعضی از نقاط تمامی شرکتها بدون هیچ مشکلی فعال بوده و مشغول انجام عملیات تولید می باشند و با اقداماتی که از قبل پیش بینی کرده بودیم هیچ گونه آسیبی به این شرکت ها وارد نشده است.

وی افزود: لازم است از تلاشها و زحمات مدیران عامل شرکت‌های مستقر در منطقه پارس به ویژه مدیرعامل محترم شرکت مجتمع گازی ، مدیران پالایشگاهها و همچنین مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی که در این شرایط بحرانی نهایت همکاری داشتند تشکر نمایم.

ایشان در پایان عنوان نمود: این اطمینان به تمامی مردم شریف منطقه و همچنین کارکنان شاغل در شرکت ها می دهیم که اولویت اصلی ما تلاش برای آرامش آنهاست و از هیچ گونه کوششی دریغ نخواهیم کرد و در همه ی شرایط در کنار آنها خواهیم بود .

https://roydadnaft.ir/13397کپی شد!