با حضور پرستاران جنوب استان بوشهر؛ جشن بزرگ میلاد حضرت زینب به همت سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد

به همت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و در راس کار، مهندس سخاوت اسدی مدیر عامل، مهندس اسدپور رئیس روابط عمومی و همکارانشان در واحد روابط عمومی و تشریفات سازمان و دکتر حیاتی مشاور تام الاختیار مدیر عامل این سازمان در مسئولیت های اجتماعی، جشن بزرگی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در مجتمع رفاهی نفت و گاز پارس برگزار گردید.

جشنی بزرگ با حضور ۸۰۰ نفر برگزار شد. در این جشن بخشی از خانواده بزرگ نفت، پرستاران بیمارستان عسلویه و بخشی از پرستاران بیمارستان کنگان حضور داشتند و قرار است امشب نیز بخش دوم پرستاران بیمارستان کنگان به همراه پرستاران بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر نیز در این مراسم حضور به هم رسانند.

این جشن یا بهتر بگوییم این اقدام، از چند منظر قابل بررسی و تحلیل است.

امید زندگانی به عنوان مجری، خاله قاصدک برای اجرای کار کودک، ساسان کریمی برای تقلید صدا و گروه موسیقی هوروش بند، بخش های مختلف این برنامه مفرح و فوق العاده را اجرا نمودند.

امید زندگانی یک چهره سرشناس و بازیگر خوب سینمای ایران است که بازی در ۷ فیلم سینمایی و بیش از ۲۰ مجموعه تلویزیونی را در کارنامه دارد. خاله قاصدک(مریم وطن پور  ) نیز با اجراهای زیبا و پر انرژی خود، کودکان زیادی را در سراسر ایران و حتی فارسی زبانان خارج از کشور( از طریق شبکه جهانی جام جم) مجذوب کارها و اجراهای خود کرده است. ساسان کریمی (تقلید صدا)، هنرمند تمام عیاری که در هر محفل و مجلسی  برای شاد کردن مردم می تواند مرد شماره یک باشد. گروه موسیقی هوروش بند( خواننده مهدی دارابی) نیز به عنوان ویژه ترین برنامه شب گذشته بود که اجرایی فوق العاده و پر هیجان داشتند. در سالهای اخیر، گروههای موسیقی پاپ زیادی در عرصه موسیقی کشور ظهور کرده اند که برخی از آنها با موفقیت های خوبی مسیر خود را ادامه داده اند. یکی از این گروهای ، گروه هوروش بند است که هم از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار است و هم اینکه مسیر پیشرفت را به خوبی در حال سپری کردن است. اجرای این گروه و همراهی و همخوانی جمع حاضر در مراسم، لحظات فوق العاده ای را رقم زد.

اقدام ارزشمند سازمان منطقه ویژه پارس دقیقا زمانی انجام شد که حدودا ۲ سال از شیوع کرونا می گذرد و مردم از این بیماری منحوس و محدودیتهای موجود خسته و افسرده شده بودند. بعد از ماه ها، منطقه جنوب استان بوشهر مجددا شاهد یک برنامه شاد، مفرح و پر هیجان بود، آن هم به معنای واقعی. همه حاضرین حدود ۳ ساعت و نیم از فکر، استرس و اضطراب کار  و سختی های روزمره جدا شدند و از تک تک برنامه های اجرا شده فقط انرژی مثبت کسب کردند. شب گذشته پرستارانی که واقعا ماه ها در صف مقدم مبارزه با کرونا شاهد سخت ترین فشارها بودند، فوت افراد زیادی را از نزدیک شاهد بودند، یا خود نیز گرفتار کرونا شدند، فرصتی مناسب را برای تخلیه انرژی های منفی پیدا کردند. شب گذشه حال همه خوب بود و از فکر مشکلات دور بودند.

باید تدبیر متولیان امر در سازمان منطقه ویژه پارس را تحسین کرد. برای این مراسم هزینه قابل توجهی صرف شده است اما در واقع این هزینه، یک سرمایه گذاری به موقع بود. شاید به جرات بتوان گفت که همه حاضرین در مراسم شب گذشته از جشنی که برگزار شد اعلام رضایت داشتند و این اعلام رضایت را میتوانستیم از خنده هایی که روی لب تک تک حضار بسته بود، مشاهده کرد. خستگی یک سال زحمت پرستاران از تنشان خارج شد.

نکته آخر اینکه برای نخستین بار است که جشنی با این قدرت و شکوه برای پرستاران جنوب استان بوشهر توسط صنعت برگزار می شود که خود نشان از نوع نگاه مدیران آن به خصوص سازمان منطقه ویژه دارد. امید می رود که این مراسمات که واقعا حلقه مفقوده منطقه ما است، از پس به شکل مدام در جنوب استان برگزار شود و دامنه این جشن ها به شهرستان های کنگان، عسلویه، دیر و جم( البته شهر جم به واسطه وجود شهرک های نفت و پتروشیمی به کرات شاهد برگزاری این جشن ها بوده است) نیز کشیده شود تا مردم از این فشار و استرس ناشی از بیماری کرونا، مشکلات معیشتی و استرس های کاری برای یکی دو ساعت هم که شده، خارج شوند.

گفتنی است که در این مراسم کلیپی که به همت روابط عمومی بیمارستان امام خمینی کنگان و تعدادی از فیلم برداران کنگانی به مناسبت روز پرستار از سطح شهر و بیمارستان مذکور تهیه شده بود نیز در برنامه پخش شد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

عکس: شادمهر فلسفی- حسین نوری- زینب صفایی

منبع: سپاس


https://roydadnaft.ir/12783کپی شد!