پیام تبریک رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به مناسبت روز خبرنگار

در پیام مجید بوجارزاده آمده است:

«سوگند به قلم و آنچه می نویسد
با سلام و درود بر تمامی کسانی که با قدرت قلم و تصویر، نقشی سترگ در مسیر غنای افکار عمومی می زنند و همچون ستاره ای روشن، در آسمان حقیقت و آگاهی می درخشند.

هفدهم مرداد، بهانه ای برای به یاد آوردن تلاش ها و همت زنان و مردانی است که رسالتی بزرگ به قداست قلم را بر دوش دارند و در مسیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، عزمی راسخ و تلاشی استوار دارند؛ وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و فارغ از هرگونه مصلحت اندیشی ظاهری، در مسیر تعالی جامعه گام بر می دارند.

این روز فرصتی است تا از مجاهدت شبانه روزی و بردباری همیشگی خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ای در کشور، علی الخصوص خبرنگاران ارجمند حوزه انرژی و صنعت نفت که به اقتضای دشواری‌های کاری در این صنعت، رنج بی‌شماری را در مسیر به  تصویر کشیدن دستاوردها و همت کارکنان آن به جان می خرند، تقدیر و تشکر کنم.

دوستانی آگاه و همراهانی همیشگی که در مسیر تحقق رسالت حرفه ای خود، حتی با وجود محدودیت‌هایی که طی یک سال گذشته و با وجود شرایط حساس کرونا در کشورمان حاکم شده است، همواره در جبهه های اطلاع رسانی حاضر بوده و هر کجا که لازم بود، دلاورانه و فارغ از دغدغه‌های روزمره این صنعت را همراهی کردند. 

به مدد ایثارگری و از خود گذشتگی‌های شما عزیزان بود که تلاش کارکنان همیشه در صحنه شرکت ملی نفت ایران و افتخارآفرینی آنان در جبهه‌های تولید و توسعه صنعت نفت در شرایط نفسگیر تحریم و اپیدمی کرونا در تاریخ افکار عمومی مانا و ماندگار شد.

اینجانب با عرض پوزش از محدودیت‌هایی که به واسطه شیوع کرونا در کشور ایجاد شده و مجال دیداری گرم و صمیمی را از ما گرفته است، از راه دور دستتان را به گرمی می‌فشارم و امید دارم که در مسیر پرصلابت و خطیر اطلاع رسانی، موفق و پیروز و در کنار خانواده سلامت و تندرست  باشید. از همیاری شما همراهان همیشگی کمال تشکر و قدردانی را دارم. در پناه لطف پروردگار عادل و مهربان پاینده باشید.»

https://roydadnaft.ir/11166کپی شد!