طلب ۱۷۰۰ میلیاردی تأمین اجتماعی بوشهر از دستگاه‌ها/ منطقه ویژه پارس ابر بدهکار

عباس دیری اظهار داشت: در سازمان تامین اجتماعی بوشهر ۸۹۰ هزار بیمه شده داریم که در کل  ۸۰ درصد جمعیت کل استان در پوشش بیمه‌ای قرار دارند.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی بوشهر درخصوص پرداختی‌های مستمر بگیران گفت: به صورت ماهانه ۱۳۷ میلیارد تومان حقوق مستمری پرداخت می کنیم.

وی در خصوص افرادی که بیمه بیکاری دریافت می کنند ابراز داشت: تعداد دو هزار و ۲۰۰ نفر بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که در ماه هفت میلیارد تومان مستمری آنها می‌شود و کمترین حقوقی که در سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان پرداخت می کنیم سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه پرونده تمامی بازنشستگان به صورت الکترونیکی شده ست گفت: این عزیزان می‌توانند در تمام نقاط کشور به پرونده خود دسترسی داشته باشند.

وی در خصوص طلب سازمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: طبق آخرین آمار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان طلب پول داریم که هزار میلیارد آن در دادگاه اعتراض خورده و در حال بررسی است اما ۷۰۰ میلیون تومان آن حتما باید وصول شود که از این مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان آن مربوط به دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها می‌باشد.

دیری در خصوص بزرگترین بدهکار این سازمان اظهار داشت: بزرگترین بدهکار ما سازمان منطقه ویژه پارس عسلویه با بدهی ۱۳۰ میلیارد تومان است که پرونده آن در دستگاه قضا در حال بررسی می‌باشد.

https://roydadnaft.ir/10944کپی شد!