به منظور مقابله با کرونا اولین محموله کمک های سازمان منطقه ویژه پارس به فرمانداری عسلویه تحویل داده شد

اولین محموله کمک های بهداشتی مقابله با کرونا شامل تب سنج،ماسکN95، گان بهداشتی،دستکش و ماسک سه لایه از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به فرمانداری عسلویه تحویل داده شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به همراهی صنعت نفت با مردم و مسئولان شهرستان عسلویه برای عبور از چالش “کرونا ویروس” گفت: ما خود را بخشی از مردم عسلویه می دانیم و این اطمینان به مردم عسلویه داده می شود که تمامی امکانات و تجهیزات صنعت نفت برای عبور از چالش “کرونا ویروس” در اختیار مردم منطقه نیز قرار خواهد گرفت.

سید پیروز موسوی ادامه داد:آموزش همگانی مقابله با کرونا ، رعایت مسائل بهداشتی و مسئولیت پذیری افراد در این زمینه از مهمترین راهکارهای عبور از این چالش بزرگ است و اطمینان داریم مردم آگاهانه به مسئولیت خود در زمینه رعایت مسائل بهداشتی عمل خواهند کرد.

وی نقش رسانه ها برای عبور از این بحران را بسیار مهم دانست و تاکید کرد و گفت:آموزش همگانی چگونگی مقابله با کرونا ویروس ،واقع بینی و تکیه بر اخبار ارائه شده از سوی مراجع رسمی رمز موفقیت کشور برای فائق آمدن بر این چالش است.

پیشتر مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس از بسیج همگانی برای مبارزه با کرونا در پایتخت انرژی کشور  و تشکیل بیش از ۲۰ تیم واکنش سریع در پارس جنوبی خبر داده بود.

کرونا 4
کرونا 3
کرونا 2
کرونا 1
https://roydadnaft.ir/5056کپی شد!