مرکز تروماسنتر در عسلویه ساخته می‌شود

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از ساخت مرکز تروماسنتر در عسلویه خبر داد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از ساخت مرکز تروماسنتر در عسلویه خبر داد.

به گزارش رویداد نفت، سعید گران‌پی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در جمع خبرنگاران، از آغاز ساخت مرکز تروماسنتر در خدمات‌رسانی اورژانسی به مصدومان حوادث بخش‌های مختلف در عسلویه خبر داد و اظهار داشت: این اورژانس پیش بیمارستانی با ظرفیت ۶۰ تخت بستری، در مدت ۲۱ ماه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به مسمومیت‌های اخیر در برخی از شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، افزود: متأسفانه برخی از پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی به قوانین بالادستی در این منطقه پایبند نیستند.
گران‌پی با بیان اینکه به‌دنبال تصویب پیوست سلامت برای پروژه‌های صنعت در منطقه هستیم، بیان کرد: با هماهنگی لازم با مدیریت ارشد منطقه ویژه به‌دنبال تهیه پیوست سلامت برای ساخت و احداث پروژه‌های جدید صنعتی در منطقه پارس جنوبی هستیم تا از بروز چنین اتفاقی جلوگیری شود.
وی ابراز کرد: برخی از تصمیمات در دوره‌های گذشته باعث عقب‌ماندگی و مانع از توسعه بیمارستان توحید جم شده بود و اکنون با حمایت مدیرعامل پالایشگاه فجر جم طرح توسعه بیمارستان در دست اجراست.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح توسعه فیزیکی بیمارستان با پیشرفت ۴۰ درصدی همراه است، افزود: در کنار احداث ساختمان اداری و بخش دوم اورژانس ساخت سالن چند‌منظوره برای شرایط بحران و پدافند غیرعامل در دستور کار است.
وی از ایجاد بخش مراقبت‌های ویژه کودکان (nicu) در طرح توسعه بیمارستان توحید جم خبر داد و عنوان کرد: برای ماندگاری و راه‌اندازی بخش‌های جدید، امکانات خوبی برای متخصصان فراهم شده و نیاز است دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برخی از تخصص‌ها را در قالب نیروی طرحی در اختیار بیمارستان توحید قرار دهد.
https://roydadnaft.ir/32626کپی شد!