معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش تاکید کرد: ضرورت آموزش نیروهای جوان و متخصص در صنعت

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: باید آموزش نیروهای جوان از طریق انتقال دانش، تجربیات و تخصص در صدر امور قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)، مهندس علی زیار در جلسه‌ای که به منظور بررسی موضوعات و تسریع در رفع موانع واحد RFCC پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند برگزار شد، تصریح کرد: این پالایشگاه جزء شرکت‌های پیچیده و حائز اهمیت در سطح منطقه است و محصولات نفتی آن از لحاظ کیفیت در سطح استاندارهای بین‌المللی قرار دارد.

به گفته زیار این شرکت یک پالایشگاه سودده است که می تواند سودآوری آن بیشتر هم شود.

وی بهره‎مندی از دانش روز را اولویتی فراگیر دانست و افزود: ضروری است تا با بهره‎گیری از دانش روزآمد، توقّف‌های پیش‌بینی نشده را به حداقل رساند و تقویت ساخت و تولید داخل و بهره‌وری مورد نیاز را در همه امور افزایش داد.

زیار تاکید کرد: باید مسائل آموزشی در اولویت قرار بگیرد و تمامی همکاران در راستای به روزآوری دانش و تخصص خود گام بردارند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روزمرگی در کار به عنوان یک آفت یاد کرد و گفت: آن چیزی که می تواند صنعت کشور را روز به روز بیشتر در مسیر پویایی قرار دهد، دانش است پس باید هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ انگیزشی این مهم میسر شود.

زیار درپایان ضمن قدردانی از تلاشگران این صنعت تصریح کرد: علی‌رغم شرایط ظالمانه تحریم و جنگ تحمیلی بدون دریافت هیچ کمکی با توکل به خداوند متعال و با ایمان و تلاش در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیریم؛ باید تاکید کرد دست اندرکاران و کارکنان این صنعت در خط مقدم تولید قرار دارند.

https://roydadnaft.ir/16314کپی شد!