نظرسنجی از کارکنان مدتموقت درباره کیفیت خدمات بیمه تکمیلی
علیرضا ترابی، مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی گفت: با تأکید فرزین مینو، معاون وزیر نفت و با توجه به مصوبات شورای اداری استخدامی وزارت نفت در زمینه لزوم بهرهمندی کارکنان مدت موقت از سطح مطلوب «خدمات بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث»، درباره کیفیت ارائه خدمات یاشده از کارکنان نظرسنجی میشود.
وی با بیان اینکه دریافت دیدگاه همکاران در قالب نظرسنجی گسترده و یکپارچه در این زمینه ضروری به نظر میرسد، افزود: نتایج رضایتسنجی و بررسی دیدگاههای مثبت و منفی همکاران، در تدوین بسته جدید بیمه درمان تکمیلی که از وظایف معاونت است، مؤثر خواهد بود.
به گفته مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی، با توجه به پایان قرارداد بیمه درمان تکمیلی در دیماه امسال، منابع انسانی چهار شرکت اصلی تا پایان شهریور فرصت دارند دیدگاههای همکاران از طریق شیوههای استاندارد و روزآمد را دریافت و نتایج را برای بررسی به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ارسال کنند.
ترابی گفت: با توجه به نظارت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی بر ارائه بهینه خدمات بیمه تکمیلی، کارکنان قرارداد مدت موقت میتوانند دیدگاههای خود را در خصوص «سقف تعهدات و زمان بازپرداخت هزینههای درمانی»، «میزان فرانشیز»، «سطح دسترسی به مراکز طرف قرارداد»، «دارو و خدمات زیر پوشش» و «میزان رضایت از ارائه خدمات بیمه تکمیلی از پارسال تاکنون» به منابع انسانی شرکت خود اعلام کنند تا نتایج نظرسنجی پس از تجمیع، برای هرگونه تصمیمگیری به معاونت ارسال شود.