مدیر تعالی سازمانی مجتمع گاز پارس جنوبی: دریافت تندیس بلورین سومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر
محمد رضا مصلائی گفت: با توجه به ارزیابی بعمل آمده از مجتمع گاز پارس جنوبی توسط ارزیابان جایزه ، این مجتمع موفق به کسب امتیاز لازم جهت دریافت تندیس بلورین گردید .
گفتگو با محمد رضا مصلائی ؛ مدیر تعالی سازمانی مجتمع گاز پارس جنوبی
سومین دوره جایزه مذکور با ارزیابی از ۴۷ شرکت تابعه شرکت ملی گاز انجام گرفته است .
در ادامه به روند حرکت مجتمع در مسیر سرآمدی اشاره نمود و بیان داشت: حرکت جدی در مسیر تعالی سازمانی از سال ۹۳ آغاز گردید و با توجه به تعریف و اجرای پروژه های بهبود تعالی سازمانی و در اولین حضور در جایزه ملی تعالی سازمانی ، مجتمع موفق به دریافت تقدیر نامه سه ستاره در سال ۹۴ گردید .
با انجام خودارزیابی و تعیین نقشه راه تعالی مجتمع ، پروژه های بهبود شناسایی و اجرا گردیدند و مجتمع در سالهای ۹۶ و ۹۷ به ترتیب موفق به دریافت تقدیرنامه چهار و پنج ستاره گردید و در سال ۹۸ با توجه به جاری سازی مناسب رویکردها و نتایج کسب شده ، مجتمع حائزدریافت تندیس بلورین گردید .
این افتخار بزرگی برای مجتمع محسوب که تک تک همکاران در آن نقش داشته اند و بایستی تلاش شود که علاوه بر حفظ جایگاه کسب شده نسبت به ارتقای آن نیز اهتمام لازم ورزیده شود .
سطوح جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز شامل : گواهی تعهد به تعالی ، تقدیرنامه (دو ستاره ، سه ستاره ، چهار ستاره و پنج ستاره ) و تندیس ( بلورین ، سمین و زرین ) می باشد که تاکنون هیچ شرکتی موفق به دریافت تندیس های سیمین و زرین نشده است و در سال ۹۸ تنها ۶ شرکت از جمله مجتمع گاز پارس جنوبی موفق به دریافت تندیس بلورین شدند .
در پایان ضمن تشکر از کلیه مدیران و همکاران محترم بویژه اعضای محترم کارگروههای تعالی سازمانی این موفقیت را به مدیرعامل ، اعضای محترم هیئت مدیره و کلیه مدیران و کارکنان مجتمع تبریک گفته و این آغاز یک پایان است و حرکت در مسیر تعالی تا رسیدن به قله سرآمدی ادامه دارد .