حرف‌‌های عجیب تاجگردون در خصوص شرکت نفت و گاز گچساران در جذب نیرو؛ خودتان نمی‌فهمید، مردم حواس‌شان هست

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در خصوص جذب نیرو در شرکت نفت و گاز گچساران گفت: روش‌هایی را برای جذب نیروها به کار می‌برند که تعجب می‌کنم.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در خصوص جذب نیرو در شرکت نفت و گاز گچساران گفت: روش‌هایی را برای جذب نیروها به کار می‌برند که تعجب می‌کنم.

به گزارش رویداد نفت، غلامرضا تاجگردون شامگاه (پنج‌شنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۳) در نشست با خبرنگاران شهرستان‌های گچساران و باشت که از طریق لایو زنده اینستاگرام برگزار شد، در پاسخ به سؤال در خصوص توسعه شهرک‌های صنعتی، اظهار کرد: اکثر طرح‌های واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی خوابیده‌اند و یا با ظرفیت‌های پایین فعالیت دارند و اگر بتوانیم این‌ها را فعال کنیم، خیلی کار انجام گرفته و فکر کنم دیگر نیازی نباشد که شهرک‌های صنعتی دیگری ایجاد شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقد رسانه‌ها، گفت: خبرنگاران باید نقد کنند و ضعف‌ها را بیان کنند، در این‌صورت مدیران یا خودشان را جمع می‌کنند یا بقیه او را جمع می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه به مصائب خبرنگاران اشاره کرد و گفت: مثلاً فلان خبرنگار از شهرداری نقد می‌کند و شهرداری هم او را بایکوت می‌کند و او و خانواده‌اش را به مخاطره می‌اندازند و به همین خاطر خبرنگار جرأت ندارد که مسائل جامعه را مطرح کند.

وی افزود: خبرنگاران بی‌پروا من و سایر مسئولان را نقد کنند و هر جا هم لازم باشد از خبرنگاران حمایت می‌کنیم.

تاج‌گردون در پاسخ به سؤالی در خصوص تونل دیل، گفت: به نظرم در خصوص عدم اجرای پروژه «عناد» وجود داشت و من کاری به گذشته ندارم. این پروژه علاوه‌بر برای گچساران و بویراحمد گرمسیر، برای اتصال شمال به جنوب و ارتباط با شهرهای بندری بسیار اهمیت دارد و در رونق اقتصادی و توسعه منطقه نقش‌آفرینی می‌کند و تلاش می‌کنیم که این پروژه را مجدداً فعال کنیم.

وی در خصوص جذب نیرو در شرکت نفت و گاز گچساران، گفت:روش‌هایی را برای جذب نیروها به کار می‌برند که تعجب می‌کنم.

وی با بیان اینکه در خصوص این نوع جذب با مسئولان نفت و گاز خیلی صحبت کردم، اظهار کرد: حرفشان این است که نامه از وزیر گرفته‌اند، برای من خیلی عجیب بود. مثلاً از آقای زنگنه برای جذب ۱۵۰ نفر مجوز بگیری و اسم این ۱۵۰ نفر هم مشخص باشد. این کار زشت و غیرمعقولی است و درست هم نیست. حالا یک خانواده کاملاً منهدم شده، فقیر، بدبخت و چند نفرشان هم فوت کرده و یا خانواده شهید است. این مشکل ندارد و کسی هم اعتراضی ندارد.

تاجگردون افزود: کسی گفت، فلانی آمده سَر کار، نامه‌اش هم آمده، من به این مسئولان نفت گفتم؛ فلانی آمده سَر کار و شماره نامه‌اش هم این است. آن مسئول می‌گفت؛ چنین نامه‌ای ندیدم و برای اولین‌بار هست که همچنین اسمی شنیده‌ام. من هم گفتم؛ این نامه آمده، دیروز هم شماره زده‌اید. مسئول می‌گفت: فلان نماینده نامه داده، وزیر هم نامه داده. بعدش می‌گوید؛ من چنین نامه‌ای ندیدم. مگر می‌شود که چنین نامه‌ای ندیده باشی. محتوای نامه را که نگاه می‌کنی، نوشته پیرو مذاکره تلفنی. مگر می‌شود که یادت برود که فلان نماینده یا فلان مسئول با شما تماس گرفته است؟

وی افزود: این مخفی‌کاری‌ها درست نیست. لو می‌رود، مطرح می‌شود، بی‌اعتمادی ایجاد می‌شود. من هر چه بخواهیم به این مسئولان اعتماد کنم، باز می‌بینم که بی‌اعتماد هستم. این چیزها رویه شده است. طرف را دو ماه در اهواز نگه می‌دارند و بعد می‌گوییم قضیه این چیست؟ این مسئول می‌گوید؛ از اهواز نامه نوشته‌اند. می‌گویم؛ می‌دانم از اهواز نامه نوشته‌اند؛ اما ریشه آن را بگو. می‌گوید؛ آزمون شرکت کرده؛ می‌گویم؛ سابقه آزمونش را در بیاورید، من که ندیده‌ام در این چند ماه گذشته آزمونی برگزار نشده است.

تاجگردون اضافه کرد: این چیزها رویه شده و هر کسی هم یادداشتی می‌آورد و جذب می‌شود. این چیزها باید جمع شود. مسئولان محترم شرکت نفت و گاز عرایض بنده را می‌شنوند، به آنها می‌گویم، این چیزها را جمع کنید. نه اخلاقی است نه دینی. مجوزهایی که دارید برای همه مردم بگذارید..

وی در ادامه حرفش را با خاطره‌ای از مبارزه انتخاباتی ناطق‌نوری و خاتمی سال ۷۶ به مسئولان شرکت نفت گفت و بیان کرد: امام جمعه یکی از شهرهای کشور در حال سخنرانی خطاب به مردم می‌گفت؛ به کسی رأی بدهید که هم ناطق باشد و هم از چهره‌اش نور باشد، یعنی ناطق‌نوری. حالا شرایطی را برای استخدام می‌گذارند که حتماً با افراد مدنظرشان سنخیت داشته باشد و از دل این شرایط افراد خودشان در بیاید. مثلاً معدل مدرکش را به‌گونه‌ای در نظر می‌گیرند که همان شخص خودشان این معدل را داشته باشند.

تاجگردون گفت: این کار درست نیست. اینکه فکر می‌کنید بقیه نمی‌فهمند، درست نیست. خودتان نمی‌فهمید. بقیه مردم و خبرنگاران حواسشان هست.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص شهرداری دوگنبدان گفت: شهرداری دوگنبدان داستانش هم مفصل است من چیزهایی از شهرداری می‌دانم که نمی‌خواهم بگویم که خاطر مردم عزیزمان رنجیده شود. بارها به آنها تذکر داده‌ام. حالا این شورا و شهرداری دارند به کارشان ادامه می‌دهند، امیدوارم به خودشان و ملت برگردند./ کبنا نیوز

https://roydadnaft.ir/32443کپی شد!