جدال با گرمای بی‌سابقه برای پایداری جریان حفاری چاه‌های نفت و گاز در اهواز
در گرمای بی سابقه و طاقت فرسای مردادماه خوزستان، تلاش خستگی ناپذیر حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران برای پایداری جریان حفاری چاه های نفت و گاز در اهواز ادامه دارد.

در گرمای بی سابقه و طاقت فرسای مردادماه خوزستان، تلاش خستگی ناپذیر حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران برای پایداری جریان حفاری چاه های نفت و گاز در اهواز ادامه دارد.

به گزارش رویداد نفت، شرکت ملی حفاری ایران موفق شد با کاربست دکل‌های حفاری ناوگان این شرکت، ۳۱ حلقه چاه‌های نفت و گاز را در چهارماه نخست سال جاری در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل کند و این تلاش در گرمای شدید استان خوزستان همواره ادامه دارد.

از شمار چاه‌های پیش گفته ۲۲ حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، پنج حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، ۲ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، یک حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت و یک حلقه در قالب پروژه تکمیل و تحویل شرکت‌های کارفرما و بهره‌بردار شد. در این مدت متراژ حفاری چاه‌ها به رقم ۴۳ هزار و ۱۹۶متر رسید.

با وجود شرایط اقلیمی دشوار، خاصه در فصول گرم سال و ماهیت عملیات و کار در صنعت حفاری، کارکنان شرکت با کار و تلاش شبانه‌روزی و بدون وقفه تنها در تیرماه امسال با ثبت ۹ هزار و ۱۵۴متر حفاری، نسبت به تکمیل هشت حلقه چاه نفت اقدام کردند که بسیار ارزشمند و تحسین برانگیز است.

شرکت ملی حفاری ایران اکنون ۷۳ دستگاه حفاری خشکی و دریایی سبک، سنگین و فوق سنگین در تملک دارد.

این شرکت که از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران است، با توانایی منحصربه‌فرد همسو با عملیات حفاری‌ چاه‌ها افزون بر ۲۰ نوع خدمات فنی و تخصصی را در قالب خدمات یکپارچه به‌ شرکت‌های متقاضی و چاه‌های در حال حفاری یا در حال بهره‌برداری ارائه می‌کند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.