سهم جذب نیروهای بومی بوشهر در پارس جنوبی به ۳۲درصد رسید

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: سهم جذب جویندگان کار بومی این استان در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ها به ۳۲ درصد رسید.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: سهم جذب جویندگان کار بومی این استان در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ها به ۳۲ درصد رسید.

به گزارشرویداد نفت، ” اکبر پورات ” روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مصوبه سفر استانی یکی از روسای جمهور گذشته به استان بوشهر اختصاص ۵۰ درصد فرصت های شغلی این صنایع به نیروهای بومی است که عزم مسوولان برای تحقق این مهم جزم شده است.

وی افزود: در راستای حمایت از کارگران و پیگیری مطالبات این قشر اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است .

پورات بیان کرد:اختصاص یکهزارو ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسوولیت های اجتماعی صنایع به حوزه فرهنگی استان بوشهر از اقداماتی است که درسه سال اخیر انجام شده و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز بزودی جذب خواهد شد.

معاون استانداری بوشهر ادامه داد : اعتبارات یادشده برای امور دانشگاه‌ها و مراکز علمی، مدارس، مساجد و دیگر دستگاههای فرهنگی هزینه می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیتی در این استان اضافه کرد: استان بوشهر در آمار شرارت و سرقت دارای آمار بسیار خوبی است و دارای کمترین آمار وقوع و بیشترین کشفیات است.

مقابله با آسیب‌های اجتماعی

پورات یادآورشد: در زمینه پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی عملکرد استان بوشهر مطلوب است .

وی با اشاره به شناسایی ۳۳ محله کم‌برخوردار در استان بوشهر تصریح کرد: اقدامات فرهنگی، ورزشی، مذهبی و اجتماعی در راستای پیشگیری از آسیب ها در این محلات تقویت می‌شود .

پورات افزود: در راستای ساماندهی سواحل استان بوشهر ۵۰ ایستگاه در هشت شهرستان ساحلی استان بوشهر ایجاد شده و فعالیت‌های متنوعی را ارائه می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تقویت نشاط اجتماعی به عنوان یک برنامه مهم اشاره کرد و گفت: در روستاهای استان بوشهر اقدامات گسترده‌ای در این زمینه انجام شده است.

وی از تدوین بانک اطلاعات بانوان تاثیرگذار استان بوشهر خبر داد و افزود: یکهزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفرهیات دولت به حوزه زنان اختصاص یافته است.

https://roydadnaft.ir/31706کپی شد!
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.