بررسی مشکلات شرکت‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه

محمدباقر آقاعلیخانی به همراه تعدادی از مدیران سازمان بازرسی کل کشور از سه واحد تولید متانول در عسلویه از جمله مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه بازدید کردند و از نزدیک در روند فعالیت‌های این مجموعه‌ها قرار گرفتند.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در بازدید از تعدادی از شرکت‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

به‌گزارش رویداد نفت، محمدباقر آقاعلیخانی به همراه تعدادی از مدیران سازمان بازرسی کل کشور از سه واحد تولید متانول در عسلویه از جمله مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه بازدید کردند و از نزدیک در روند فعالیت‌های این مجموعه‌ها قرار گرفتند.

وی با بیان این‌که حمایت از واحد‌های تولیدی در سال جهش تولید وظیفه همگانی است، افزود: در صورت تعطیلی واحد‌های تولیدی به اقتصاد کشور آسیب وارد می‌شود.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: با هدف رفع موانع تولید شرکت‌های مختلف در استان بوشهر، بیش از ۱۰ مصوبه داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس نیز با تشریح وضعیت تولید در این شرکت، گفت: میزان تولید در فروردین امسال نسبت‌به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است و شرکت پتروشیمی کیمیای پارس آمادگی لازم را برای تولید حداکثری دارد.

مظفری افزود: خواسته ما از ستاد تسهیل در سه بخش تنفس در بازپرداخت اقساط، تخفیف در جرایم موجود و تبدیل اقساط قبلی به اقساط جدید است.

https://roydadnaft.ir/31330کپی شد!