جلسه هم اندیشی مدیران منابع انسانی و انتخاب مدیران برتر منابع انسانی شرکت های مستقر در پارس جنوبی درسال ۱۴۰۲

جلسه هم اندیشی مدیران منابع انسانی شرکت های مستقر در سطح منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و تقدیر از مدیران برتر منابع انسانی در سال ۱۴۰۲ در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

جلسه هم اندیشی مدیران منابع انسانی شرکت های مستقر در سطح منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و تقدیر از مدیران برتر منابع انسانی در سال ۱۴۰۲ در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

به گزارش رویداد نفت، در جلسه هم اندیشی مدیران منابع انسانی شرکت های مستقر در سطح منطقه پارس که با محوریت مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس و به منظور هم اندیشی جهت رفع مشکلات کارگران در محل سازمان منطقه برگزار شد، کلیه مدیران منابع انسانی به بیان دیدگاه و نقطه نظرات و پیشنهادات خود به منظور چگونگی حل مسائل و استفاده از ظرفیت های موجود جهت حل مسائل و مشکلات در سطح منطقه پرداختند.

موسوی مدیر کار و خدمات اشتغال در این جلسه به اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه مدیریت کار و خدمات اشتغال به منظور کاهش حجم ورودی پرونده های حل اختلاف، کاهش شکایات کارگری و افزایش رضایتمندی در جامعه کارگران شاغل در منطقه اشاره کرد و در ادامه به بیان راهکارهای لازم که توسط مدیران منابع انسانی شرکت ها قابل انجام است پرداخت.

مهندس اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز با تاکید بر لزوم رعایت جذب ۵۰ درصدی نیرهای بومی در شرکت ها، خواستار استفاده از ظرفیت های موجود در سطح منطقه به منظور بهبود شرایط کاری کارگران، افزایش سطح کیفی خوابگاه ها و ایجاد رضایتمندی در قشر زحمتکش کارگر شدند.

در پایان جلسه نیز از مدیران برتر منابع انسانی شرکت های فعال در سطح منطقه تقدیر به عمل آمد و ۶ مدیر منابع انسانی شرکت های آریاساسول، زاگرس، آپادانا، سازمان منطقه ویژه، مرجان و پارس به عنوان مدیران برتر در سال ۱۴۰۲ انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

از بین ۷ هلدینگ فعال در سطح منطقه نیز مدیر منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس به عنوان مدیر برتر منابع انسانی در سال ۱۴۰۲ انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

https://roydadnaft.ir/31323کپی شد!