پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با شرکت صنایع تجهیزات نفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با هدف افزایش همکاری دوجانبه و توسعه زیست‌بوم فناوری با شرکت صنایع تجهیزات نفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با هدف افزایش همکاری دوجانبه و توسعه زیست‌بوم فناوری با شرکت صنایع تجهیزات نفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش رویداد نفت، پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت در حاشیه نخستین روز بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با هدف افزایش همکاری دوجانبه و توسعه زیست‌بوم فناوری با شرکت صنایع تجهیزات نفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم‌نامه بین محمداسماعیل کفایتی، رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز، و عباس ناصری، مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت، امضا شد.

در این آیین وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، و ذبیح‌الله نعیمی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اهداف، حضور داشتند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران، با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابع آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت، در آن حضور جدی و فعالی دارند.

این رویداد با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

https://roydadnaft.ir/31164کپی شد!
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.