استاندار بوشهر: اولویت جذب نیرو در صنایع نفت و گاز با متقاضیان بومی است

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی عسلویه اظهار کرد: هیاتی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل و نحوه جذب نیروها در صنایع بویژه پتروشیمی ها را رصد می کند.

استاندار بوشهر بر لزوم افزایش جذب نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی تاکید و شیوه بکارگیری این نیروها را اعلام کرد.

به گزارش رویداد نفت، احمد محمدی زاده شامگاه پنجشنبه در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی عسلویه اظهار کرد: هیاتی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل و نحوه جذب نیروها در صنایع بویژه پتروشیمی ها را رصد می کند.

وی افزود: بر اساس تصمیم های اتخاذ شده که پشتوانه اجرایی دارد با هر گونه تخلف برخورد و در افزایش استخدام نیروهای بومی تاکید شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه امسال در حوزه آموزش و پرورش اعم از سخت افزاری و نرم افزاری متمرکز هستیم عنوان کرد: در سال جاری تمرکز ویژه بر روی مدرسه سازی و توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر داریم که در این زمینه تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی با سازمان نوسازی مدارس کشور امضا شده است.

وی با بیان اینکه راهداری نیز از دیگر اولویت های امسال استان بوشهر است افزود: در گذشته، آبادی ها در کنار آب ایجاد می شد ولی امروزه در کنار راه ها شاهد توسعه و عمران و آبادانی هستیم.

استاندار بوشهر عنوان کرد: توسعه راه های جنوب استان بویژه در محدوده عسلویه از اولویت هاست و چند طرح راه سازی در عسلویه، اعتبار لازم را گرفته اند.

محمدی زاده تصریح کرد: در اعتبارات امسال، حوزه ورزش و جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است و طرح های این بخش تامین بودجه می شوند.

وی اضافه کرد: افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر نیز مورد تاکید است که در حوزه اعتباری استان لحاظ می شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مرکز انجام سی تی اسکن، آنژیو و رادیوتراپی در استان بوشهر وجود ندارد، گفت: امسال اعتبارات لازم برای خرید و راه اندازی این تجهیزات اختصاص داده شده که امیدوارم سطح کیفی خدمات درمانی افزایش یابد.

محمدی زاده با تاکید بر اهمیت افزایش منابع آب در استان یادآور شد: آب نیاز اساسی استان در چند دهه گذشته است و در ۲ سال اخیر، طرح های مهمی در حوزه آبرسانی و آب شیرین کن و سدسازی و همچنین ساخت مخازن اجرا شد که امسال نیز در حوزه سدسازی و آب شیرین کن و شبکه آبرسانی اعتبارات خوبی جذب شده است.

وی در ارتباط با تامین اعتبارات فرهنگی و اجتماعی عسلویه نیز اضافه کرد: امسال مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه بعد از ۱۲ سال تکمیل و راه اندازی می شود.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد افزود: همچنین بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه از ۳۶ تخت به ۶۴ تخت افزایش می یابد که وزارت کار، اعتبار این طرح را تامین کرده است.

https://roydadnaft.ir/30977کپی شد!
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.