کاهش امتیاز وام تسهیلات در فروردین ماه

با پیگیری و مساعدت آقایان دکتر فرشاد و دکتر امیری در مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت امتیاز وام تسهیلات کارکنان رسمی صنعت نفت در فروردین ماه ۱۴۰۳ کاهش یافت.

با پیگیری و مساعدت آقایان دکتر فرشاد و دکتر امیری در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت امتیاز وام تسهیلات کارکنان رسمی صنعت نفت در فروردین ماه ۱۴۰۳ کاهش یافت.

به گزارش رویداد نفت و به نقل از منابع آگاه مستقر در شرکت ملی نفت، در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و بنا به درخواست کارکنان زحمتکش و پر تلاش صنعت نفت امتیاز وام تسهیلات کارکنان با پیگیری ویژه دکتر فرشاد مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت و دکتر امیری معاون مدیر در امور اداری کاهش یافت تا کام کارکنان در تعطیلات عید فطر شیرین گردد.

بنا به این گزارش سقف امتیاز در ستاد و مناطق شمال به ۸۰ و در مناطق عملیاتی و جنوب به ۷۰ کاهش یافت و همچنین کارکنان مشمول می توانند بعد تکمیل فرم از روز شنبه مراحل دریافت وام تسهیلات خود را از امور اداری شرکت های تابعه نمایند.

قطعاً همانطور که کارکنان زحمتکش و گرامی صنعت نفت می دانند اگر مساعدت و پیگیری های مدیران ارشد مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت نبود این مهم حاصل نمی شد و به همین دلیل از ایشان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

https://roydadnaft.ir/30806کپی شد!