مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس: پتروشیمی پردیس با ۱۲۹ درصد افزایش درآمد، صدرنشین پتروشیمی‌های بورسی شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس گفت: درآمد ماهانه این پتروشیمی در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۹ درصد بالا رفت و از ۱۸ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال به ۴۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال رسید.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس گفت: درآمد ماهانه این پتروشیمی در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۹ درصد بالا رفت و از ۱۸ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال به ۴۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش رویداد نفت، سید محمدرضا میری‌لواسانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملکرد دقیق و بجا در حوزه های مختلف سبب شده که درآمد پتروشیمی پردیس در مدار صعودی قرار گیرد.

وی افزود: شرکت پتروشیمی پردیس در اسفند ۱۴۰۲ توانست عملکرد خوبی در بخش فروش از خود نشان دهد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس تصریح کرد: شپدیس در این ماه موفق شد تناژ فروش خود را بالا ببرد و این موضوع درآمد این پتروشیمی را بر مدار صعودی قرار داده است.

میری‌لواسانی ادامه داد: پردیس با افزایش ۶ درصد تغییر در تولید نسبت به اسفند ۱۴۰۱ در بین شرکت های پتروشیمی در جایگاه هفتم بعد از پتروشیمی زاگرس، تخت جمشید، بوعلی سینا، ارومیه، جم پیلن و جم قرار دارد با این وجود درآمد ماهانه این شرکت در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۱۲۹ درصد بالا رفت.

وی ادامه داد: همچنین درآمد این شرکت در اسفند نسبت به ماه گذشته آن یعنی بهمن نیز رشد بیش از ۶۸ درصدی را تجربه کرده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس از شکسته شدن رکورد تولید ۱۷ ساله پردیس در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: کسب نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری توسط پتروشیمی پردیس در چهارمین اجلاس سراسری این نشان و دریافت لوح تقدیر به عنوان شرکت برتر صادرات‌گرای کشور در رتبه بندی سال ۱۴۰۲ شرکت‌های ایران (IMI-۱۰۰)، از جمله مهمترین موفقیت های این شرکت بوده است.

میری‌لواسانی ادامه داد: درخشش در کنفرانس بین المللی علم و فناوری خوارزمی و دریافت لوح و تندیس از سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل کسب عنوان شرکت برتر در اجرای ۲ پروژه (رد پای آب) و (رد پای کربن) و همچنین انتخاب عنوان واحد برگزیده صنعت سبز کشور از دیگر افتخارات کسب شده پردیس در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ بوده است.

https://roydadnaft.ir/30693کپی شد!