مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:۴۱.۸ درصد شاغلین در پارس جنوبی، بومی استان بوشهر هستند

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به تصویب یک‌هزار میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر از محل منابع صنایع پتروشیمی گفت: تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان این اعتبار برای طرح‌های عمرانی این استان پرداخت شده است. ایشان تعداد نیروهای این شاغل در منطقه ویژه پارس در زمینه استخدامی را 59 هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: 41.8 درصد این نیروها، بومی استان بوشهر هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به تصویب یک‌هزار میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر از محل منابع صنایع پتروشیمی گفت: تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان این اعتبار برای طرح‌های عمرانی این استان پرداخت شده است. ایشان تعداد نیروهای این شاغل در منطقه ویژه پارس در زمینه استخدامی را ۵۹ هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: ۴۱.۸ درصد این نیروها، بومی استان بوشهر هستند.

به گزارش رویداد نفت، سخاوت اسدی صبح امروز در نشست مسئولان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس با استاندار بوشهر یکی از برنامه‌های مهم این سازمان توجه به اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در شرکت‌ها و صنایع پارس جنوبی دانست و اظهار داشت: سال گذشته با تلاش ویژه ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در صنایع پارس جنوبی استخدام شدند این تعداد به غیر از نیروهای کارگری است.

وی به جذب ۸۵۸ نفر جوانان بومی استان بوشهر برای اشتغال در مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: در این طرح تاکنون ۳۲۲ نفر جذب شده‌اند و ۵۳۶ نفر دیگر نیز با برگزاری آزمون استخدامی جذب امسال خواهند شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تعداد نیروهای این منطقه ویژه در زمینه استخدامی را ۵۹ هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: ۴۱.۸ درصد این نیروها، بومی استان بوشهر هستند که با برنامه‌ریزی انجام شده زمینه تحقق ۵۰ درصدی جذب نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع و شرکت‌های پارس جنوبی فراهم می‌شود.

اسدی یکی از تعهدات وزارت نفت در محیط‌های پیرامونی صنایع را تخصیص اعتبارات در قالب مسئولیت‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: یکی از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور تصویب یک‌هزار میلیارد تومان از محل منابع صنایع پتروشیمی پارس جنوبی برای اجرا طرح‌ها عمرانی است که تاکنون ۶۰ درصد آن تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: در مجموع تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار یاد شده برای طرح‌های عمرانی این استان پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصویب ۱۲ میلیارد تومان برای حوزه ورزش و جوانان استان بوشهر را از دیگر طرح‌ها دانست و گفت: اعتباراتی نیز برای طرح‌های آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی، صدا و سیما و دیگر دستگاه‌ها مصوب و پرداخت می‌شود.

https://roydadnaft.ir/30587کپی شد!