دوره هوش مصنوعی و تحول دیجیتال برای مدیران ارشد شرکت پتروشیمی شازند در مجتمع این شرکت برگزار شد

دوره عالی هوش مصنوعی و تحول دیجیتال در صنعت کلان پتروشیمی با هدف آشنایی بیشتر مدیران این صنعت با همکاری گروه شرکت های شهراد کیش در پتروشیمی شازند برای مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش رویداد نفت، دوره عالی هوش مصنوعی و تحول دیجیتال در صنعت کلان پتروشیمی با هدف آشنایی بیشتر مدیران این صنعت با همکاری گروه شرکت های شهراد کیش در پتروشیمی شازند برای مدیران این شرکت برگزار شد .

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران ارشد شرکت پتروشیمی شازند حضور پیدا کرده بودند، مدرس دوره آقای دکتر مرتضی شیخ زاده یادآور شد : صنعت پتروشیمی در موقعیت فعلی نیاز به تحول عظیم دارد که می‌توان مهم ترین و اساسی ترین تحول رو در عصر حاضر هوش مصنوعی و تحول دیحیتال قلمداد کرد ایشان افزودند که می‌توان با فناوری های نوین و جدید ضمن ارزش افزوده و بازدهی بیشتر و پیش بینی کردن جهات مختلف این صنایع از خطرات احتمالی جلوگیری کرد .

گروه شرکت های شهراد کیش با ۲۰۰ نفر نیرو متخصص و نخبه و ۷ شرکت تخصصی و تولیدی و خدماتی در زمینه های مختلف علی الخصوص در حوزه آموزش برنامه مدون و فشرده ای برای صنعت پتروشیمی پیش بینی کرده است که نشان از اهمیت این موضوع در آینده کشورمان و جهان دارا میباشد .

https://roydadnaft.ir/29988کپی شد!