تعهدات نفت در دور دوم سفر رئیس جمهور به بوشهر ۵۴۰۰ میلیارد تومان است

استاندار بوشهر گفت: تعهدات نفت و شورای راهبردی پتروشیمی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر بیش از ۵۴۰۰ میلیارد تومان است.

استاندار بوشهر گفت: تعهدات نفت و شورای راهبردی پتروشیمی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر بیش از ۵۴۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش رویداد نفت، احمد محمدی زاده در نشست با مدیران استان بوشهر گفت: اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور و دولت سیزدهم به استان بوشهر از اولویت‌های مهم استان است که مدیریت ارشد استان بوشهر برای تحقق این مهم گام بر می‌دارد.

وی افزود: به طور منظم و مکرر و با دقت و حساسیت، بر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، نظارت داریم و علاوه بر سرعت و شتاب، سطح کیفی اجرای پروژه‌ها نیز اهمیت زیادی دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۵۴۰۰ میلیارد تومان تعهدات نفت و شورای راهبردی پتروشیمی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر است، خاطر نشان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر، ۴ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان به عنوان تعهدات وزارت نفت و ۱۰۰۰ میلیارد تومان نیز تعهدات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای اجرای طرح‌های مصوب هیئت دولت به تصویب رسید.

به گزارش رویداد نفت به نقل از استانداری بوشهر، محمدی زاده بیان کرد: برخی از پروژه‌های مهم عمرانی استان در سه شیفت کاری فعال هستند و انتظار داریم در موعد مقرر شاهد تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های اولویت‌دار باشیم.

https://roydadnaft.ir/29731کپی شد!