اطلاعیه جذب نیروی آتش نشان در سازمان منطقه ویژه پارس

مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس از جذب نیروی آتش نشان و راننده پایه یک آتش نشان از بین جوانان جویای کار استان بوشهر خبر داد.

مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس از جذب نیروی آتش نشان و راننده پایه یک آتش نشان از بین جوانان جویای کار استان بوشهر خبر داد.

به گزارش رویداد نفت به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به منظور تکمیل چارت و تقویت ایستگاه های آتش نشانی سطح منطقه از طریق شرکت پیمانکار تامین نیروی انسانی خود اقدام به جذب نیروی آتش نشان و راننده پایه یک آتش نشان با شرایط ذیل از بین جوانان جویای کار استان بوشهر نموده است.

از کلیه علاقه مندان و متقاضیانی که دارای شرایط مشروح ذیل هستند دعوت می گردد حداکثر تا تاریخ ۱۳ /۱۰ / ۱۴۰۲جهت ثبت نام به سامانه جامع مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس به آدرسhttps://portalda.pseez.ir/laborinternet مراجعه نموده و به هنگام ثبت نام کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را ثبت نمایند.

۱-حداقل مدرک تحصیلی برای مشاغل آتش نشان و راننده آتش نشان فوق دیپلم می باشد.
۲-حداکثر سن داوطلبان برای شغل آتش نشانی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم ۲۵ سال و برای دارندگان مدرک کارشناسی ۲۸ سال است. در صورت داشتن سابقه مرتبط حداکثر ۲ سال به حداقل سن داوطلبان اضافه خواهد شد.
۳-حداکثر سن برای رانندگان آتش نشان، فارغ از میزان تحصیلات ۳۰ سال بوده و در صورت وجود سابقه مرتبط، تا ۳۳ سال قابل افزایش می باشد.
۴-حداقل قد داوطلبان در هر دو گروه آتش نشان و راننده آتش نشان ۱۷۵ سانتی متر است.
۵-داشتن مدرک پایان خدمت الزامی است. معافیت پزشکی مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
۶-کلیه داوطلبان می بایست از سلامت جسمانی کامل برخوردار بوده و نیازمند استفاده از عینک طبی نباشند.
۷-با توجه به محدودیت های موجود، امکان اختصاص خوابگاه برای پذیرفته شدگان فراهم نیست.
https://roydadnaft.ir/29305کپی شد!