تخصیص اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی به طرح‌های ورزشی بوشهر

استاندار بوشهر از تخصیص اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی به طرح‌های ورزشی بوشهر خبر داد.

استاندار بوشهر از تخصیص اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی به طرح‌های ورزشی بوشهر خبر داد.

به گزارش رویداد نفت، احمد محمدی‌زاده در نشست با رئیس فدراسیون جودو با تقدیر از مسئولان جودوی کشور در انتخاب بوشهر برای برگزاری مسابقات جودو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، بیان کرد: همه امکانات و زیرساخت‌ها برای برگزاری این رقابت‌ها فراهم شده و برای تحقق مطالبات و درخواست‌های مورد نظر همکاری لازم در بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ اسلامی و دفاع مقدس به‌عنوان گفتمان در همه جهان منتشر و ترویج شده است، افزود: ایثارگران و شهدا که جان خود را در دفاع از حق و حقیقت و اسلام نثار کرده‌اند اکنون این عزیزان الگو همه آزادی‌خواهان در جهان شده‌اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه جبهه مقاومت فلسطین در مقابله با ظالمان و رژیم اشغالگر قدس از رزمندگان و شهدای ایران اسلامی الگو گرفته‌اند، اظهار کرد: این تفکر انقلابی در همه جهان متبلور است و پس از سال‌ها اکنون جهان به تفکر ایثار و شهادت انقلاب اسلامی دست یافته‌اند که کاری بزرگ و مهم محسوب می‌شود.

وی قتل عام بی‌رحمانه و وحشیانه مردم بی‌دفاع فلسطین در غزه به‌دست اشغال‌گران صهیونیست را محکوم و اضافه کرد: حمله به بیمارستان، مراکز درمانی، مدارس و منازل در هیچ جنگی بر اساس قوانین جهانی پذیرفتنی نیست، ولی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا این جنایات را ادامه می‌دهد و بدون شک این رژیم جنایتکار که رو به افول است نابود می‌شود.

محمدی‌زاده توجه به زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و افزود: در این راستا به طرح‌های ورزشی توجه ویژه می‌شود و کمک به هیئت‌های ورزشی و حمایت از آن‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی از تخصیص اعتبارات لازم از منابع مختلف به ویژه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی به برنامه و طرح‌های ورزشی استان بوشهر خبر داد و گفت: تقویت حوزه جودو استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد.

https://roydadnaft.ir/29242کپی شد!