مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی: جذب منابع، اولویت اصلی در شتاب‌بخشی به پروژه‌های تأسیسات دریایی است

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی از یارد عسلویه و طرح‌ها و شناورهای این شرکت در پارس جنوبی بازدید کرد. 

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی از یارد عسلویه و طرح‌ها و شناورهای این شرکت در پارس جنوبی بازدید کرد.

به گزارش رویداد نفت به نقل از شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی، حسین شیوا در بازدید از تأسیسات و پروژه‌های شرکت در پارس جنوبی گفت: پروژه‌های شرکت به دو گروه جاری و سنواتی تقسیم‌بندی می‌شوند.

وی افزود: پروژه‌های جاری نیز بر اساس مقدار پیشرفت به دو بخش پروژه‌های بالای ۵۰ درصد و کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تقسیم‌بندی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی گفت: منطقی است که در گام نخست پروژه‌های جاری و سنواتی تکمیل شوند. از این‌رو جذب منابع مالی و تقویت این بخش یکی از اولویت‌های برنامه‌های پیش روست، با توجه به اینکه پروژه‌های جاری در بخش نفت و انرژی تعریف شده‌اند و تأسیسات دریایی با شرکت‌های بزرگ داخلی مشارکت دارد تقویت منابع برای پروژه‌ها چشم‌انداز روشنی دارد.

شیوا ادامه داد: در شرکت شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی رویکردهای اقتصادی نیز تقویت می‌شود زیرا این مجموعه، بنگاه اقتصادی است و هدف اصلی شرکت، مولدسازی منابع و دارایی‌ها و درآمدزایی است.

وی ادامه داد: نیروی مهندسی شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی از جوانان و متخصصانی با سطح بالای علمی و تخصصی تشکیل شده است که سرمایه راهبردی و هویتی شرکت هستند. اجرای پروژه‌ها با امید به خدا و تکیه بر نیروی جوانان، شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی با اشاره به نقش راهبردی شرکت تأسیسات دریایی در طرح‌های خشکی و به‌ویژه دریایی گفت: نقش راهبردی شرکت تأسیسات دریایی با اولویتِ بخش دریا در صنعت نفت از مسیر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام که هر کدام از آن‌ها یکی از اجزایی پروژه‌های ملی صنعت نفت هستند، احیا می‌شود.

در این بازدید که شامل یارد عسلویه و شناورهای شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی بود؛ مدیران طرح‌ها از جمله طرح خط لوله فاز ۱۶ پارس جنوبی، گزارشی از فعالیت‌های مجموعه تأسیسات دریایی در حوزه طرح‌های خشکی و دریایی و شناورها ارائه دادند.

شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی طرح‌های زیادی را در دریا و خشکی در جنوب کشور در حال اجرا دارد که شتاب بخشی به آنها برای طرح‌های ملی صنت نفت و گاز با اهمیت است.

در پایان روز نخست این بازدید، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی و همکاران شرکت نفت و گاز پارس، «شب چِله» را در جمع کارکنان پرتلاش سکوی تولید گاز نیز بودند.

https://roydadnaft.ir/29219کپی شد!