شرکت روسی متقاضی سرمایه‌گذاری در تولید فرآورده‌های ثانویه نفت در آبادان

نمایندگان یک شرکت نفتی روسیه، برای سرمایه‌گذاری در تولید فرآورده‌های ثانویه نفت در پالایشگاه آبادان اعلام آمادگی کرده‌اند.

نمایندگان یک شرکت نفتی روسیه، برای سرمایه‌گذاری در تولید فرآورده‌های ثانویه نفت در پالایشگاه آبادان اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش رویداد نفت، مدیرعامل پالایشگاه آبادان هدف از حضور نمایندگان شرکت نفتی روس در ایران را آغاز همکاری دوجانبه در قالب واحدهای جدید پالایشگاه اعلام کردند.

حکیم قیم افزود: نقطه اشتراک ایران و روسیه مقابله با استکبار و زیاده‌خواهی غرب است و می‌توان برای رهایی از تحریم‌های ظالمانه به هم‌افزایی مطلوب دست‌یافت.

وی با تاکید بر اینکه آغاز همکاری‌های جدید مستلزم توجیه اقتصادی مشترک برای ۲ طرف است افزود: برقراری ارتباط مستقیم، اخذ اطلاعات فنی و بازرگانی و همچنین انجام بازدید میدانی و بررسی پیشنهادهای مختلف، زمینه ساز اجرایی شدن این همکاری مشترک خواهد بود.

قیم در ادامه از این شرکت روسی برای حضور در نخستین اجلاس شرکت‌های پالایشی عضو اکو به‌عنوان مهمان ویژه دعوت کرد.

روزانه ۴۰۰ هزار بشکه نفت خام سنگین در پالایشگاه آبادان به فرآورده های نفتی تبدیل می‌شود.

پالایشگاه نفت آبادان یکی از بزرگترین پالایشگاه‌های ایران است که فرآورده‌های همچون گاز مایع، بنزین موتور، نفت سفید، نفت گاز، سوخت جت، نفت کوره، انواع روغن موتور پایه، انواع قیر، انواع حلال‌ های نفتی، گوگرد و نفتای (خوراک آروماتیک پتروشیمی بندرامام) تولید می‌کند.

https://roydadnaft.ir/28903کپی شد!
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.