موسوی مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس: ۷۶ درصد از پذیرفته شدگان آزمون پتروشیمی صدف خلیج فارس بومی استان بوشهر هستند

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس گفت: سهم ۷۶درصدی برای کارجویان استان بوشهر در آزمون استخدامی پتروشیمی صدف خلیج فارس اعمال گردید و تعداد ۱۸۵ نفر از کارجویان استان در این پتروشیمی پذیرفته شدند.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس گفت: سهم ۷۶درصدی برای کارجویان استان بوشهر در آزمون استخدامی پتروشیمی صدف خلیج فارس اعمال گردید و تعداد ۱۸۵ نفر از کارجویان استان در این پتروشیمی پذیرفته شدند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس در گفتگوی اختصایی با پایگاه خبری رویداد نفت گفت: پس از پیگیری های مداوم، سهم ۷۶درصدی برای کارجویان استان در آزمون استخدامی پتروشیمی صدف خلیج فارس اعمال گردید و تعداد ۱۸۵ نفر از نیروهای متقاضی کار استان در مقاطع مختلف تحصیلی در آزمون این پتروشیمی پذیرفته شدند.

سیدمحمدعلی موسوی مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  با اعلام این خبر افزود: در آزمون استخدامی پتروشیمی صدف خلیج فارس که در شهریور ماه سال جاری با نظارت این مدیریت برگزار شد، متقاضیان اشتغال در این پتروشیمی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

موسوی با تاکید بر لزوم رعایت سهمیه استخدامی نیروی کار بومی استان بوشهر در شرکت های سطح منطقه گفت: با پیگیری های مداوم و نظارت های لازم، سهم ۷۶ درصدی برای کارجویان استان بوشهر لحاظ شد و تعداد ۱۸۵ نفر از نیروهای متقاضی کار استان در مقاطع مختلف تحصیلی در این پتروشیمی پذیرفته شدند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به پذیرفته شدن ۶۰ نفر از کارجویان غیر بومی در پتروشیمی صدف خلیج فارس افزود: ۲۴درصد نیروهای مورد نیاز این پتروشیمی از نیروی کار غیر بومی استان پذیرفته شده اند.

موسوی با تشکر از پیگیری ها و تلاش های مهندس اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و جناب آقای محمدی زاده استاندار بوشهر و جناب آقای شمس مدیر منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس و نمایندگان مردم شریف استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و مجموعه هلدینگ خلیج فارس، اعلام کرد: در مجموع تعداد ۱۸۵ نفر از کارجویان بومی که معادل ۷۶ درصد از کل پذیرفته شدگان هستند در این پتروشیمی پذیرفته شده اند.

وی در پایان تصریح کرد که انتشار نتایج نهایی و اسامی پذیرفته شدگان تا امشب توسط هلدینگ خلیج فارس انجام خواهد گرفت.

https://roydadnaft.ir/28691کپی شد!