رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر: شرکت‌های پتروشیمی مسئولیت‌های اجتماعی و پیرامونی خود را بپذیرد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: شرکت‌های پتروشیمی مسئولیت‌های اجتماعی و پیرامونی خود را بپذیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: شرکت‌های پتروشیمی مسئولیت‌های اجتماعی و پیرامونی خود را بپذیرد.

به گزارش رویداد نفت، مهدی مهرانگیز ظهر شنبه در بازدید از یک شرکت پتروشیمی در شهرستان دیر اظهار داشت: این بازدید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید، اشتغال وکارگران و تأکیدات ریاست قوه قضائیه در این زمینه انجام شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه صنعتی و ملی نقشی مهم و تأثیرگذار در وضعیت اقتصادی و صنعتی استان بوشهر ایجاد می‌کند که دستگاه قضائی استان نیز از شرکت‌های تولیدی، صنعتی و فعالان اقتصادی حمایت قانونی و قضائی می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن اشاره به تولید پایدار در این صنعت گفت: عملکرد کارگران که قشر زحمت کش جامعه هستند قابل ستایش است که می‌بایست در خصوص حمایت از کارگران تلاشگر در این حوزه نیز اهتمام ویژه داشت.

وی افزود: مسئولان شرکت‌ها اجرای کامل قوانین و مقررات در حوزه صنعت و اشتغال را مد نظر قرار دهند تا در روند تولیدات مشکلی رخ ندهد و در خصوص کارگران نیز طبق قانون، رعایت حقوق و دستمزد و مطالبات آنها را در نظر بگیرند و از معوق شدن حقوق این قشر زحمت کش جلوگیری کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به حضور یک صنعت در یک نقطه اشاره کرد و گفت: وجود شرکت‌های صنعتی علاوه بر مزایایی چون رونق تولید و اشتغال و عمران برای آن منطقه که به نفع عموم مردم است ممکن است مشکلاتی نیز به همراه داشته باشد که این شرکت‌ها باید این موارد را در نظر داشته باشند.

مهرانگیز تصریح کرد: انتظار می‌رود این شرکت نقش خویش را در مسئولیت‌های اجتماعی و پیرامونی خود نیز بپذیرد و به خوبی ایفا کند و در راستای حفظ حقوق عامه در حوزه‌های عام المنفعه که مردم این منطقه مشکل دارند اعم از حوزه سلامت و درمان، احداث یا بهسازی مدارس، ساخت جاده و راه‌های مواصلاتی و حتی آزادی زندانیان نیازمند به یاری متولیان امر بشتابد.

https://roydadnaft.ir/28604کپی شد!