نماینده لامرد خبر داد؛

برقراری نخستین پرواز تهران – لامرد و بالعکس به همت شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

نماینده لامرد از نخستین پرواز تهران- لامرد و بالعکس با بوئینگ ۷۳۷ کاسپین در فرودگاه بین المللی شهدای لامرد خبر داد.

نماینده لامرد از نخستین پرواز تهران- لامرد و بالعکس با بوئینگ ۷۳۷ کاسپین در فرودگاه بین المللی شهدای لامرد خبر داد.

 به گزارش رویداد نفت، موسی موسوی نماینده لامرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره برقراری پرواز تهران- لامرد و بالعکس گفت: نخستین پرواز مستقیم تهران – لامرد با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی کاسپین با اجرای مراسم «واترسالوت» وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای لامرد شد.

وی با بیان اینکه این مسیر پروازی با همکاری شرکت پازارگاد از زیرمجموعه‌های هلدینگ نفت و گاز خلیج فارس وابسته به وزارت نفت برقرار شده است، تصریح کرد: طی چندین جلسه با وزیر محترم نفت با تأکید بر اینکه فرودگاه شهر لامرد نیز به‌عنوان هاب پتروشیمی کشور می‌بایست از ظرفیت‌های وزارت نفت بهرمند شود، درخواست برقراری مسیرهای پروازی به پایتخت را مطالبه کردیم که این مهم با دستورات مقام عالی وزارت و همکاری هلدینگ خلیج فارس و شرکت پازارگاد بحمدالله محقق شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس از وزیر نفت، مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین، مدیران هلدینگ خلیج فارس و شرکت پازارگاد و رئیس فرودگاه لامرد بابت همدلی صمیمانه جهت تحقق این خواسته به‌حق مردم این منطقه تشکر و قدردانی کرد.

در صنعت هوانوردی، هنگامی که یک خط جدید هوایی افتتاح می‌شود، مسئولین فرودگاه در حرکتی نمادین با ماشین‌های آتش‌نشانی فرودگاهی، در دو سوی هواپیما طاقی از آب برپا می‌کنند و بدینوسیله به آن خوش‌آمد و تبریک می‌گویند که به آن «واترسالوت» یا «طاق‌آب» گفته می‌شود.

https://roydadnaft.ir/28493کپی شد!