معاون وزیر نفت: ۳۵ هزار نفر از کارکنان این وزارتخانه تبدیل وضعیت شدند

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت گفت: ۳۵ هزار نفر از کارکنان مشمول بند (و) و (د) این وزارتخانه تبدیل وضعیت شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت گفت: ۳۵ هزار نفر از کارکنان مشمول بند (و) و (د) این وزارتخانه تبدیل وضعیت شده‌اند.

به گزارش رویداد نفت، مهدی علی مددی شامگاه چهارشنبه در نشست با بخشدار ویژه خارگ در جزیره خارگ اظهار کرد: کارکنان صنعت نفت ایران به‌دلیل حضور در شرایط سخت آب و هوایی و حفظ استمرار تولید و صادرات نفت و گاز به‌نوعی در حال ایثار هستند.

وی افزود: در دولت سیزدهم در حوزه منابع انسانی صنعت نفت تحولات عظیمی رخ داده است به گونه ای که در مدت یادشده ۳۵ هزار نفر از کارکنان مشمول بند (و) و (د) تبدیل وضعیت شدند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت تصریح کرد: ایران اسلامی هیچ‌گاه مقاومت هشت ساله مردم و کارکنان نفت در جزیره خارگ به عنوان شریان حیاتی اقتصاد کشور را از یاد نخواهد برد.

بخشدار ویژه خارگ اظهار کرد: توسعه سرمایه انسانی خبره و با استعداد نفت و گاز در حوزه انرژی، مهم‌ترین نقطه قوت این صنعت است که به عنوان برگ زرینی در دولت سیزدهم به شمار می رود.

محمدرضا دشتی زاده افزود: جزیره راهبردی خارگ به عنوان مرکز ثقل صادرات کشور در حوزه انرژی به شمار می‌رود.

بخشدار ویژه خارگ ضمن قدردانی از اقدامات شایسته انجام شده در حوزه اشتغال‌زایی بومیان جزیره توسط شرکت‌های تابعه وزارت نفت مستقر در خارگ، بیان کرد: نیازمند ایجاد ظرفیت‌های جدید، جهت اشتغال جوانان بومی خارگ هستیم.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه مدیریت عملیات عمومی خارگ محوریت خدمات رسانی وزارت نفت در حوزه پیرامونی جزیره را عهده دار است، تقویت ساختار عملیات عمومی به اجرای سیاست‌های دولت مردمی در بخش ویژه خارگ کمک خواهد کرد.

دشتی زاده گفت: موضوع اشتغال نیروهای بومی تحصیل کرده در شرکت های زیرمجموعه نفت در خارگ نیازمند توجه جدی است.

https://roydadnaft.ir/28274کپی شد!