دیدار مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و سرپرست سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت

در سفر سرپرست سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ایجاد مراکز درمانی با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت های مستقر در منطقه به تصویب رسید.

در سفر سرپرست سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ایجاد مراکز درمانی با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت های مستقر در منطقه به تصویب رسید.

 به گزارش رویداد نفت به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سید علی جزایری تهرانی سرپرست سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت در سومین سفر استانی پس از انتصاب خود، به عسلویه سفر و با مدیر عامل این سازمان، مدیران و نمایندگان مجتمع گاز، نفت و گاز پارس و شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه دیدار کرد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این نشست با تاکید بر اهمیت بحث سلامت، اظهار کرد: در منطقه ویژه پارس علاوه بر مردم بومی، جمعیتی بیش از ۱۱ هزار نفر فعال هستند که از خدمات درمانی استفاده می کنند این در حالی است که در ۱۰ سال اخیر اقدام خاصی در حوزه زیرساخت های سلامت انجام نشده ومشکلات درمانی بسیاری وجود دارد.
سخاوت اسدی با بیان اینکه فرصت خدمت محدود است خواستار ورود جدی برای رفع این مشکلات شد و افزود: وزارت بهداشت و درمان تلاش های بسیاری برای خدمات دهی به منطقه انجام می دهد اما این خدمات پاسخگو نیاز نیست و احداث مراکز درمانی اعم از بیمارستان یا مرکز پیش بیمارستانی یک ضرورت است.
وی متذکر شد  با توجه ماهیت فعالیت صنعتی در منطقه با ریسک بالا ، افزایش ظرفیت های درمانی و احداث مراکز درمانی مجهز در منطقه باید با قید فوریت انجام شود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین گفت: در منطقه پارس مشکل اعتبارات وجود ندارد و همه شرکت ها اعم از شرکت های دولتی و پالایشگاه ها و پتروشیمی ها هم نظر برای مساعدت در احداث مراکز و ارتقای سطح ارایه خدمات درمانی هستند.
سرپرست سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت نیز در این نشست هدف از سفر خود به عسلویه را شناسایی نقاط قوت و ضعف در این حوزه و تلاش را برای رفع مشکلات اعلام کرد و گفت: سازمان بهداشت و درمان در وزارت نفت نقش پشتیبان را ایفا و سعی می کند آسایش خاطر را برای خانواده نفت فراهم کند.
وی پس از شنیدن درخواست های حاضرین در جلسه با بیان اینکه اشکالات مبنایی است و نگاه به سلامت باید تغییر کند، افزود: سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت در کنار مجموعه های فعال در منطقه حاضر است و تلاش می شد با تعامل و همکاری اقدامات ماندگار و بزرگی انجام شود.
سعید گران پی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر نیز مکانیزه کرن سیستم ثبت انتقادات و پیشنهادت در مجموعه بهداشت و درمان  اشاره کرد و گفت: برای افزایش رضایت مندی انتقادها و پیشنهادها ظرف یک هفته پاسخ داده می شوند.
وی همچنین از مذاکره برای رفع مشکل اسناد پزشکی کارکنان خبر داد.
درخواست احداث بیمارستان مجهز، مرکز سوختگی، راه اندازی اورژانس هوایی ، احداث دبیرخانه دایم سلامت در منطقه ویژه اقتصادی و جذب پزشکان متخصص به منطقه از جمله درخواست های مطرح شده در این جلسه بود.
https://roydadnaft.ir/27779کپی شد!