با حضور فعال متخصصان و کارکنان:

اهداء خون در مجهزترین مرکز اهداء خون صنعت کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی

با حضور بیش از ۱۳۰ نفر از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی عملیات اهداء خون در مجهزترین مرکز اهداء خون صنعت کشور با موفقیت انجام شد.

با حضور بیش از ۱۳۰ نفر از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی عملیات اهداء خون در مجهزترین مرکز اهداء خون صنعت کشور با موفقیت انجام شد.

به گزارش رویداد نفت به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ رضا رئیسی، رئیس اچ اس ئی و پدافند غیرعامل پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی از پذیرش ۱۳۰ نفر از کارکنان پالایشگاه ششم در مجهزترین مرکز اهداء خون صنعت کشور در این پالایشگاه خبرداد.

وی با اشاره به همکاری مستمر با سازمان انتقال خون استان بوشهر اظهار کرد: در راستای کمک به ذخایر خونی و فرآورده های آن و با هدف ترویج فرهنگ اهداء خون، با استقرار تیم سیار و همکاری ادارات، پشتیبانی منابع انسانی و با محوریت واحد بهداشت صنعتی؛ بسیاری از کارکنان این پالایشگاه موفق به شرکت در امر اهدا خون شدند.

رئیسی ضمن یادآوری انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک پالایشگاه ششم با سازمان انتقال خون بوشهر خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه بسیاری از اهداء کنندگان خون پالایشگاه ششم بصورت منظم و در فواصل مشخص نسبت به اهداء خون اقدام می نمایند، از اهداء کننده عادی به اهداء کننده مستمر تبدیل شده و موفق به دریافت کارت اهداءکننده مستمر شده اند.

رئیس اچ اس ئی و پدافند غیرعامل پالایشگاه ششم با تاکید بر حوزه مسئولیت های اجتماعی تصریح کرد: شکلگیری همکاری مستمر با سازمان انتقال خون باعث شده است، بسیاری از کارکنان این پالایشگاه موفق به شرکت در امر انسان دوستانه اهدا خون شده اند. به همین دلیل سلامتی آنان مورد پایش قرار گرفته و سلامت خون اهداء کنندگان این پالایشگاه به دلیل استمرار اهداء خون، مورد تایید سازمان انتقال خون ایران می باشد.

https://roydadnaft.ir/27479کپی شد!